Oh, the horrorHAHAHA alltså lämnar aldrig några garantier
Ungdomen messade just och var också taggad. Hon bara "alltså det är fisk, typ som lax va"??
Jag bara "jo men på ett ungefääääääär"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, the horrorHAHAHA alltså lämnar aldrig några garantier
Ungdomen messade just och var också taggad. Hon bara "alltså det är fisk, typ som lax va"??
Okej, om det skulle bli bekymmer med att få den ungdomliga grannen att faktiskt äta surströmmingen så kanske det kan vara strategiskt smart att servera måltiden på balkongen, stänga dörren och säga att den öppnas först när allt är uppätet??HAHAHA alltså lämnar aldrig några garantier
Åh, arma människa.....HAHAHA alltså lämnar aldrig några garantier
Oh, the horror
Okej, om det skulle bli bekymmer med att få den ungdomliga grannen att faktiskt äta surströmmingen så kanske det kan vara strategiskt smart att servera måltiden på balkongen, stänga dörren och säga att den öppnas först när allt är uppätet??
Alltså, surströmming i tätbebyggt område är skäl nog för vräkning, även om den äts inomhus. Att äta på balkongen borde leda till upplopp med såväl högafflar och facklor!Ja alltså det ska ätas på balkongen.... just sayin
Grannen har precis köpt snaps. Kan kanske lindra eventuella plågor
Alltså, surströmming i tätbebyggt område är skäl nog för vräkning, även om den äts inomhus. Att äta på balkongen borde leda till upplopp med såväl högafflar och facklor!
Grannarna torkar pannan av lättnad, men man kan nöta ner kanten på konserver så det går att få loss locket, fast jag rekommenderar korkskruv och dränka burken i hon under vatten först för att få bort spadet. Egentligen rekommenderar jag att dränka burken i Riddarfjärden men det räknas nog som biologisk krigsföring. Ni kanske får upp en ubåt?Efter vår ”balkongfest” tror jag att det är rätt lugnt
Problemet just nu är att vi har 300 vinöppnare men ingen jävla burk/konservöppnare. Grannen bara ”kan vi inte bara hacka lite på burken”. Jag bara nej
Jösses vad glad jag är att vi åkte hem i natt efter konserten OCH att du inte fiçk för dig detta igårSka bjuda grannen på surströmming ikväll! Är orimligt taggad!!!
Dina grannar har uppnått samma kändisstatus som @tornblomma s grannar hos mig Jag vill fortsätta läsa era inlägg om dem!Köpte moscatel på systemet idag. Smakade handsprit i jämförelse med det jag får hos grannarna. Berättade det för spanjoren nu när han ringde. Fick svaret: ”Nej nej nej kära du! Lägg dom pengarna i sparbössan istället! Du ska ju få moscatel av oss när vi åker! Vi har sparat en flaska med ditt namn på. Nej, nej, hjärtat, på systemet betalar du bara för flaskan för innehållet är inget att ha! Du vet, vi har ju provat ut det på bodegan i Spanien! Bara det finaste!” *tänk er upprörd man som pratar malmöitiska med spansk brytning*
Tji fick jag.
Jag läste ditt förra inlägg och ändå så hajade jag till vid detta och var på väg att skriva ett upprört inläggKollar film och dricker handsprit. Det blir godare ju mer man dricker
Ehm...Kollar film och dricker handsprit. Det blir godare ju mer man dricker