Måste visa bild också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, hunden kan verkligen inte trycka sig närmreMåste visa bild också
Visa bifogad fil 34976
Haha, hunden kan verkligen inte trycka sig närmre
Inte en susning faktiskt! Jag måste nog googla!Jag satt ute i solen och jobbade och det kom några droppar regn i luften, så jag fick gå in. Hur som helst så var inte det inte det så märkligt med det, men i samband med att första regndroppen föll så infann sig följande melodi i mitt huvud:
"Varje liten droppe regn är tårar för mig.
Jag sitter på ett tåg och väntar på dig,
du kommer bara längre bort i från mig.
Åh-hå-hå, åh-hå-hå-hå ..."
Någon som - utan att googla - på rak arm kan säga vilken svensk "popgrupp" som gjorde denna fantastiska låt. Ledtråd: Jag har nog inte hört den sedan 1985, men det har tydligen gjorts flera covers och den har även sjungits både på engelska och finska.
Googlat och inser att jag bara minns en enda sång från den gruppen. Inte den här dock!Jag satt ute i solen och jobbade och det kom några droppar regn i luften, så jag fick gå in. Hur som helst så var inte det inte det så märkligt med det, men i samband med att första regndroppen föll så infann sig följande melodi i mitt huvud:
"Varje liten droppe regn är tårar för mig.
Jag sitter på ett tåg och väntar på dig,
du kommer bara längre bort i från mig.
Åh-hå-hå, åh-hå-hå-hå ..."
Någon som - utan att googla - på rak arm kan säga vilken svensk "popgrupp" som gjorde denna fantastiska låt. Ledtråd: Jag har nog inte hört den sedan 1985, men det har tydligen gjorts flera covers och den har även sjungits både på engelska och finska.
Ja, det är det säkertHon är lite väl intresserad av dom så vi får ha koll på henne Men vår gamla kanin bryr hon sig inte om ens när han är ute och skuttar i koppel så det är nog nyhetens behag. Hoppas jag
Googlat och inser att jag bara minns en enda sång från den gruppen. Inte den här dock!
Ibland fastnar vissa grejer, jag kan dialoger från rätt dåliga filmer och barnprogram. Jag kan nog lägga ljud på Vilse i pannkakan om ljudfilen skulle försvinna.Det som fascinerar mig lite är att den uppenbarligen har satt sig i minnet för att cirka 34 år senare göra sig påmind som en melodislinga i mitt huvud - med text och allt.
Jag är för mycket på Buke.. Drömde att jag vari Israel av okänd anledning och var på fest med ortodoxa judar, men det var bra röj. Tänkte i drömmen att jag måste skriva om det här på buke och tagga @tornblomma
Hade jäkligt kul iaf, även om huvudduk var obligatorisk
Bra att mina drömmar är korrektaDet är alltid bra röj på judiska tillställningar
När jag är i Jerusalem brukar jag alltid hänga på ”The holy café” , en bar som ligger i bekväm anslutning till synagogan Alla som serverar där är ortodoxa (vi snackar hatt, skruvlockar och klassisk outfit). Även rabbinen brukar slinka in på AW