Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom till Sthlm istället, här är spelningen en söndag!Jag hade velat se dem i Malmö men någon har valt att lägga spelningen på en MÅNDAG Det betyder att jag måste ta ledigt två dagar från jobbet och det känns sådär...
Kom till Sthlm istället, här är spelningen en söndag!
(så jäkla skumma dagar. Vad är det för fel på fredagar och lördagar?)
Krya på digäntligen av med illamåendeväv morfinet, sista dosen antibiotika och lite öm i musklerna men va fan
Du får ta och skaffa en sån där från andra tråden, wishprylen. Funkar säkert ypperligtJag drog ut på att sätta mig ned för jag visste att mina värkande fötter inte skulle bli glada över att vara tvungna att resa på sig igen. Men jag var ju tvungen att gå på toaletten ... får se om jag kommer upp igen
Att skrämma mig upp från toaletten med menar du?Du får ta och skaffa en sån där från andra tråden, wishprylen. Funkar säkert ypperligt
Om du ska se dem i Malmö så är väl Köpenhamn typ samma sak ändå? Köpenhamn får de bra dagarna, oftast.Det är ju så långt bort och jag är lat Gissar på att det är större venues i typ Danmark, Norge, Finland eller nåt fredag-lördag...
Jag hade velat se dem i Malmö men någon har valt att lägga spelningen på en MÅNDAG Det betyder att jag måste ta ledigt två dagar från jobbet och det känns sådär...
Om du ska se dem i Malmö så är väl Köpenhamn typ samma sak ändå? Köpenhamn får de bra dagarna, oftast.
Jag skulle inte göra mig alltför mycket besvär om jag var du, jag gick efter halva giget sist. Väljer att bevara mina gamla hjältar i ljust (nåja ) minne