Trodde vi hade fläskytterfile hemma till dagens middag så köpte inget när jag var i närbutiken på väg hem från stallet meeeen nä. Så det fick bli krämig kräftsoppa som jag varit sugen på sista dagarna såå gott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte knäpp alls! Blir likadan, längtar efter ”egentid” men när jag väl får det så känns det inte alls lika bra...Barnen sover borta för första gången och mannen är och handlar.
Huset är sååå tomt
Är jag knäpp som saknar mina ungar och inte tar tillfället i akt att vila?
Här får du lägga på ytterligare 10 kronor...Jag tittade faktiskt efter vad bensinen kostar i dag. Omraknat till SEK betalar jag 6.95 per liter bensin, vilket inte kanns helt fel nar man maste kora mycket.
Klockan ar snart 11 och jag maste satta igang om jag ska fa nagot vettigt utrattat i dag, men det ar svart nar magen inte riktigt vill vara med.
Stryker sängkläder och har en stilla stund.
Fick precis veta att en gammal vän tagit sig av daga. Många år sen vi såga sist och hen levde ett ganska trasigt liv, men ändå tragiskt när någon man en gång hållit kär väljer att lämna familj och vänner. Hoppas hen hittat den frid hen inte kunde få i livet.
Gört! Har själv bokat ett besök till naprapaten nästa vecka, få ont i ryggen på jobbet.Jag tror jag ska boka massage nästa månad. Kan behövas, jag har börjat gå med axlarna spända och framdragna. Dålig hållning deluxe!
Vad bra att du skrev detta kom på att jag skulle ge värmekudde till en stel axel!Gört! Har själv bokat ett besök till naprapaten nästa vecka, få ont i ryggen på jobbet.
Se dem.Upptäckte precis att ett av mina favoritband (Sisters of mercy) är på turné och kommer till Sthlm i september. Funderar nu på om jag ska se dem eller inte. Biljetterna var inte direkt billiga och de är knappast kända för att vara bra live, men det var kul förra gången jag såg dem...
Upptäckte precis att ett av mina favoritband (Sisters of mercy) är på turné och kommer till Sthlm i september. Funderar nu på om jag ska se dem eller inte. Biljetterna var inte direkt billiga och de är knappast kända för att vara bra live, men det var kul förra gången jag såg dem...