finns det hjärterum osvJag har problem... pga kall sommar har ju inte chilin haft maximal fart, dvs de måste komma in om typ en månad. Men de får f-n inte plats!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
finns det hjärterum osvJag har problem... pga kall sommar har ju inte chilin haft maximal fart, dvs de måste komma in om typ en månad. Men de får f-n inte plats!
finns det hjärterum osv
Jag har problem... pga kall sommar har ju inte chilin haft maximal fart, dvs de måste komma in om typ en månad. Men de får f-n inte plats!
Tog in dessa förut
Visa bifogad fil 34920
Hoppas att ni hittar den!Håller på att göra mig klar inför att leta bortsprungen hund. Samling kl 18.
Vi sitter på varsin våning och skickar sms till varann. Teknikens under!
I närheten av mig tro?Två roliga saker att se fram emot i höstmörkret . Den 16 november åker jag på en heldagskurs om DNA och släktforskning. Och den 24/10 åker jag med två kollegor på en kvällskurs i pralintillverkning (japp - i priset för kursen ingår en ask chokladpraliner att ta med hem !). Sedan har jag förmodligen en weekendtripp att se fram emot också, så det känns som en lovande höst........
DNA-kursen hålls i Helsingborg och pralinkursen i närheten av Kristianstad .I närheten av mig tro?
Fast de har kurser lite överallt