Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lilltjejen som har upptackt "face painting" ... Hon som har sa svart att vara stilla och ror sig standigt, tittade pa alla bilder av olika satt att mala och valde den har. Sedan satt hon absolut still medan hon fick ansiktet malat och glomde inte bort det och tog pa det forran hon var pa lekplatsen. Inte illa for en overaktiv 21/2 aring. :p

Forsta reaktionen nar hon tittade i spegeln

h9CVQNc6TAyrb3IbzydhRw.jpg
 
Igår avslutades den underbaraste veckan på hela året; Medeltidsveckan. Så himla sjukt att gå ifrån mysiga människor, röjig musik, eldar och äventyr, till att sitta och knacka dator en hel dag med mejlinkorgar som svämmar över, tvätt som behöver tvättas och mat som behöver inhandlas...
Har tagit mig igenom ett par mejl nu i alla fall och funderar på om jag ska ta och slänga ut i alla fall två omgångar maskiner i tvättstugan.
 
Det fortsätter ösregna här idag med. Och åska! Sambo som tycker det är väldigt äckligt blev inte lugnare av att en kompis 3 ponnyer dog av blixten för några dagar sen. Tom jag fick en liiiten realitycheck av det.
Vi byggde ihop min nya träningscykel igår. Så nu börjar resan som att bli stark och fit igen. Eller ja.. antar att jag kommer vara rätt crippled av massiv träningsvärk en period nu i början. :laugh:🚴‍♀️
 
Vc hänvisade till akuten, 1177 till webbokning på jourcentralen som inte har några tider.
Vägrar spendera hela kvällen på akuten pga en jävla spik 😒
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp