Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick frågan om ledsagning imorgon. Blir isf sista för sommaren. Hade inget vettigt för mig så sa ja.

Folk verkar ha grov börjajobbaångest på Facebook odyl. Jag tycker att det blir trevligt att köra igång igen! Jag jobbar iofs bara deltid och inga tidiga morgnar. Iofs är ju få människor lika morgontrötta som jag är 😅 Skulle i det närmaste klassa min morgontrötthet som ngn form av funktionsvariation
 
Njuter av att min spänningshuvudvärk äntligen släppt, för den här gången.
Kommer inte ihåg när jag senast åkte ifrån den arbetsplatsen utan en.
Var tvungen och åka hem och ta en stund på soffan för och se om det skulle släppa, innan jag mötte upp en kollega från mitt andra jobb för och få lite utrustning inför morgondagen.

Efter lite beklagade och trevligt samtal känns det nu bättre. Om det berodde på soffvila, tablett eller kollegan vet jag inte. Bättre känns det i iallafall.
 
Åh, sååå glad! En vän till familjen var med om en olycka och låg nedsövd länge. Man visste inte om personen skulle överleva. Om personen skulle överleva visste man inte alls hur denne skulle fungera, grönsak eller ej liksom.
Nu fick vi just rapport om han personen minns allt som hänt genom livet innan olyckan, kan prata(alla de 5 språk den talar), kan gå kortare sträckor och att korttidsminnet med små steg hela tiden blir bättre. Detsamma med koordinationen.
Personen hade efter olyckan blivit rejält nedkyld. Det och att kraniet gått sönder gjorde att blödningarna i hjärnan inte blev lika omfattande som de kunnat bli.
Nu firar vi! ❤
 
Jordgubbsrutor
20190812_135605.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp