Aha. Fast de sakerna låter ju i och för sig inte jättekul heller? Om de tycker att du behöver vård, så kanske det är bäst att göra så ändå?
Jag överlever nog till i morgon när VC öppnar igen och släpper sina akuttider.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha. Fast de sakerna låter ju i och för sig inte jättekul heller? Om de tycker att du behöver vård, så kanske det är bäst att göra så ändå?
Beklagar!Min mentor och goda van Lisa har gatt bort. Jag visste att det var nara nu ... men jag forstod inte hur tyngden i mitt hjarta skulle vaxa nar det var ett faktum.
RIP Lisa ❤ och tack for allt.
FUCK CANCER
Min mentor och goda van Lisa har gatt bort. Jag visste att det var nara nu ... men jag forstod inte hur tyngden i mitt hjarta skulle vaxa nar det var ett faktum.
FUCK CANCER
Ju förr desto bättre.Jag överlever nog till i morgon när VC öppnar igen och släpper sina akuttider.
Min mentor och goda van Lisa har gatt bort. Jag visste att det var nara nu ... men jag forstod inte hur tyngden i mitt hjarta skulle vaxa nar det var ett faktum.
FUCK CANCER
Vad är det? Ser ut som ugnspannkaka med jordgubbar?JordgubbsrutorVisa bifogad fil 34797
Nej, typ sockerkaka i långpannaVad är det? Ser ut som ugnspannkaka med jordgubbar?
Har aldrig sett tidigare. Ser gott ut!Nej, typ sockerkaka i långpanna
Åh vad skönt @tuaphua
När jag blir för lik min morfar inser jag alltid att det är dags att färga fransar och bryn.Färgat ögonbrynen och inget ovanligt med det. Men de blev ovanligt mörka och tjocka! Känner inte igen mig själv
Ja den är skitgodHar aldrig sett tidigare. Ser gott ut!