Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick en tid på jourcentralen till slut. Är på väg dit nu, tur killen kan köra mig. Kan inte ens gå på foten längre
När det hände svor jag bara och fortsatte sen bära undan en massa hinder, nu vill jag dö
Ska ni äta den eller kasta den på någon ?!?! Lika förfärligt vilket som........Jag och grannen planerar en ”surströmmingsattack”
Ska ni äta den eller kasta den på någon ?!?! Lika förfärligt vilket som........
Vi väntar på receptetGjorde Jordgubbsrutor med bara jordgubbar igår med.
Dagens kaka fick lite äpple också
Superenkelt receptVisa bifogad fil 34817
❤Avskyr att vara deprimerad. Inte varit utanför lägenheten sedan i torsdags. Vet att det är dåligt att undvika människor, men är så svårt att låta bli.
Men imorgon måste jag till psykologen och stallet i alla fall, så då tar jag mig ut.
Måste se till att skärpa mig nu innan universitetet börjar.
Skönt att bli av med den. Nu har du minskad risk för Parkinsons sjukdom ocksåblev operationen natten till idag, förstorad och ful blindtarm. samt att den sprackmed
ett bekymmer mindreSkönt att bli av med den. Nu har du minskad risk för Parkinsons sjukdom också
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/gPlnra/blindtarmen-tycks-oka-risken-for-parkinson
Om något ev.x ska bo kvar i den gemensamma bostaden kan det råka hamna surstömmingspad inuti en gardinstång eller flera.Jag och grannen planerar en ”surströmmingsattack”