Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som tur är så ska jag inte det. Men försöker ändå gå upp tidigt för att kunna bli trött till kvällen. Och det blir jag! Men så fort jag lägger mig blir jag klarvaken.

Det ar sa himla jobbigt ... Jag forsoker spela "ord spel" eller losa korsord nar det ar sa. Ibland verkar det hjalpa sa jag somnar lattare, men ibland ar det svart att "lura" hjarnan.:cautious:

Jag har borjat om med steroider igen och precis sa fungerar mitt somnmonster nu. Da det ar battre an alternativet ar jag inte allt for upprord. Jag sover lite battre var annan var tredje natt sa jag ar inte helt slutkord hela tiden.
Dessutom blir man ju en "grouch" av steroider, det ar inte sa farligt for mig, vissa stackare tors ju knappt vistas i moblerade rum, men visst kanner jag att jag har kortare stubin och far tanka mig for innan jag blir otalig ... och sarkastisk.:o
 
Idag har det ösregnat och vi har med gott samvete chillat. Jag har legat och sovit på sambons arm(så han inte vågade röra sig) med hunden på min arm.
Hon är trött efter att ha haft sin hundkompis över igår. Båda löpte och i brist på hanhundar fick de nöja sig med .. eh.. samkönad kärlek så att säga. Min hund hade mer ork än andra hunden. Så hon ofredade den stackaren i timmar. Otäcka lilla hund! 😳😂
 
Då var det måndag igen. Dags att ge sig av och tjäna pengar. Det kan behövas.
Blev inget hemmakaffe idag innan jag åker, vaknade så "sent" att det kändes som att första koppen kan bli på jobbet. Har ju bara varit vaken sen klockan fem :angel:
 
På tal om att sova - eller rättare sagt inte göra det - någon som har testat Lunixen? Jag börjar bli knasig på att vakna MINST 3-4 ggr varje natt, och ändå ligger jag bara i sängen i sammanlagt ca 7 timmar...... O_o
 
Första arbetsdagen efter semester. Ser att någon har dumpat gammalt skräp på mitt kontor under min semester... Känns ju kul att komma tillbaks till det när jag lämnade kontoret städat :meh:
 
Första dagen tillbaks från semestern.. Jobbar idag sen går jag på semester tis-rors och jobbar fredag. Typiskt. Kände bara imorses att Neeeeeeeeeeeeeeeeej jag är inte färdig med min ledighet än.

Inte hjälpte det att man är helt själv och glömt lösenordet till datorn som de så fint bytta precis innan semestern :rofl:

Men nu är allt som vanligt och det är fullt ös.

Pust
 
Herregud vad det regnade på vägen till jobbet. Fick köra långsamt och för typ 3_de gången i mitt bilkörande liv haft användning av högsta hastigheten på vindrutetorkarna. Efter att i halv panik letat två får som inte var med de andra i morse och som inte kom när jag skramlade med gottehinken (normalt kommer de i nära överljudsfart då). Men de gick längst bort i hagen och hade hittat en väldigt delikat plätt att beta på, tack så mycket, vad fan förde jag sånt liv för?
 
Dragit igång andra veckan efter semestern. Ungarna och maken har sin sista lediga vecka så på måndag är det tillbaka till verkligheten med fritids/skola, dagis och jobb för oss alla :)
 
Känner mig som en levande död 😩 men jag somnade! Och har sovit som en klubbad säl.
Ikväll blir det nog 3 atarax istället för 5.. (får ta upp till 7 på en gång)
Vill sova mer men vågar inte
 
Är på dåligt humör. Blev väckt kl 7.30 av att det ösregnade. Min sovmorgon förstördes tack vare regnet :rage:
Jaja, jag ska inte klaga. Fick trots allt sova 5h inatt, och när vardagen börjar igen kommer 7.30 vara sovmorgon :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp