Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Linsgrytan blev mycket mumsig efter att ha puttrat i 3-4 timmar.... :d
20190811_161042.jpg
 
Jag gör tortellini! Eller ja, något som ska likna tortellini i mitt fall.

Råkade nämna för Michelin-kockarna att sådana faktiskt går att köpa färdiga men fick bara blängande blickar till svar.

Mvh, en som ligger på nivå ”kan koka snabbmakaroner”.
 
Satte upp tre tavlor. Två mini och en stor. Vilken skillnad i hallen det blev med tavlorna! Otroligt mycket mer ombonat. De små har jag fått men inte vetat var de skulle hänga och den stora har stått på golvet i snart två år och också väntat på att komma upp på en vägg.
Bytte även plats på en vägglampa.
Känner mig så pysslig idag!

@athena_arabians hur gör du när du röker kräftorna? Är det i en rökugn? Hur länge har du dem där?
 
Ser fram emot att kunna handla på en större icabutik
Kopparbergs Ica är större än Guldsmedshyttan iaf
Innan har det mest blivit tempo som t dyrt och har litet utbud
 
Ser fram emot att kunna handla på en större icabutik
Kopparbergs Ica är större än Guldsmedshyttan iaf
Innan har det mest blivit tempo som t dyrt och har litet utbud
Den i Kopparberg är riktigt bra faktiskt. De har ett rejält utbud. Tempo är ju helt kass, men duger om man bara behöver mjölk eller annat basic.

Jag funderar på om jag ska åka och handla något nu. Egentligen måste jag inte, men brödet är slut. Jag skulle kunna handla i morgon men är ju godissugen så jag försöker hitta en ursäkt för att åka till Ica.
 
Den i Kopparberg är riktigt bra faktiskt. De har ett rejält utbud. Tempo är ju helt kass, men duger om man bara behöver mjölk eller annat basic.

Jag funderar på om jag ska åka och handla något nu. Egentligen måste jag inte, men brödet är slut. Jag skulle kunna handla i morgon men är ju godissugen så jag försöker hitta en ursäkt för att åka till Ica.
Ja nu när jag ska jobba i Kopparberg finns ju möjlighet att handla där när jag behöver.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp