Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag vet ju vad jag ska ha med mig imorgon (se ovan) ! Det blir ju så mycket mat när man gör en gryta med ris!Behöver börja laga mat
Är inte så sugen men behöver ha matlåda imorgon
Vad gott det låter med rökta räkor - måste testa någon gång !Bakat surdegsbaguetter och ska sätta fart på röken så jag kan göra rökta räkor till dem
Den i Kopparberg är riktigt bra faktiskt. De har ett rejält utbud. Tempo är ju helt kass, men duger om man bara behöver mjölk eller annat basic.Ser fram emot att kunna handla på en större icabutik
Kopparbergs Ica är större än Guldsmedshyttan iaf
Innan har det mest blivit tempo som t dyrt och har litet utbud
Ja nu när jag ska jobba i Kopparberg finns ju möjlighet att handla där när jag behöver.Den i Kopparberg är riktigt bra faktiskt. De har ett rejält utbud. Tempo är ju helt kass, men duger om man bara behöver mjölk eller annat basic.
Jag funderar på om jag ska åka och handla något nu. Egentligen måste jag inte, men brödet är slut. Jag skulle kunna handla i morgon men är ju godissugen så jag försöker hitta en ursäkt för att åka till Ica.