Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:eek: Lycka till :up: !

Och jag som trodde att jag hade fullt upp eftersom jag har städat lite, har en tvätt i maskinen på gång, och ska strax åka och veckohandla....... ;)
Cheesecaken är i frysen och den andra kakan är på g. Äter degrester från den just nu.
Får se hur många fönster som hinns med då det regn-uppehållsregnar om vart annat :cautious:

Hittade en fönsterputs som jag aldrig använt till fönster bara speglar men den ser gammal ut. Står inget årtal på. Vad tror du?

81592945-DD10-4DDE-8525-AD50F6ABADB9.jpeg
 
Sådär....shopping utförd :up: ! Nu har precis startat en linsgryta i crock-potten. Borde bli gott med kokosmjölk, linser, bönor, paprika, spiskummin, osv osv osv...... :d
 
Alltså detta väder.... :crazy: Det blåser friskt, ömsom helmulet (helt svart) och ömsom stickande sol. Inget regn ännu, men jag bara väntar på att det ska börja vräka ner eftersom jag precis har hängt ut tvätt..... :nailbiting:
 
Här har det regnat och blåst hela natten och långt in på fm O_o Så vi har legat kvar i sängen och myst.
Nu har jag en kopp te och sitter ute och tittar på sjön som fortfarande är lite upprörd. Men solen vill tränga igenom molnen och det är 24 grader varmt så jag klagar inte :up:
 
Bränner papper i kaminen, hängt ut tvätten och samlar ihop returer som jag ska köra bort senare i veckan. Ska fika lite innan jag fortsätter med det tråkiga röjandet av huset.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp