Orkar inte, men hittade mikropopcorn. Inte sött utan salt, men bra nog .Det tog typ 10 minuter max att slänga ihop chokladbollar..... Bara ett tips !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Orkar inte, men hittade mikropopcorn. Inte sött utan salt, men bra nog .Det tog typ 10 minuter max att slänga ihop chokladbollar..... Bara ett tips !
Har aldrig upplevt det problemet,fast det kan bero på att jag jobbat inom bilbranschen.Detta har inget med självförtroende att göra men...
Som kvinna blilr man påfallande ofta totalt negligerad i en bilhall. Har man en man med sig blir det annorlunda.
Jag har till och med blivit ihopkopplad med en fullståndigt främmande man i andra änden av hallen. Att jag skulle kunna vara spekulant på egen hand verkar för en del säljare vara en helt främmande tanke.
MAO har det lett till att jag bara köpt från bilhandrare som betraktar mig som en normal kund. Det kravet har minskat antalet handlare skapligt radikalt.....
Lycka till !Håller på att skriva ut recept på maträtter jag gjort flera gånger och som är hur goda som helst så kan de nästan utantill men känns ändå bra att ha ett recept så inte något viktig steg eller ingrediens hux flux hoppas över.
Ska även:
Baka 2 kakor.
Laga mat.
Dammsuga och skura.
Tvätta fönster.
Sy en gardinlängd.
Allmänt plocka och damma/torka.
Pyssla med blommorna.
Rida en häst.
Fylla vatten i två hagar.
Göra rent ett gammalt sybord och byta ut skivan.
Klippa gräset om det inte regnar.
Sen får vi se.