Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ingen att ge dig. Därför engagerar jag mig inte ideellt längre :p :D
😂 Jag fick i alla fall chansen att gnälla av mig med en från en annan förening, vi funderade på stödgrupp för slutkörda styrelsemedlemmar. 😂 Det är tungt att förändra tänket i en sport där den största grenen ses som en barngren trots att vi har flera vuxna som tävlar på internationell nivå av de gamla gubbar som styr i föreningarna. 🙄
 
Vi har just skickat hem faderskapet efter överraskningsfirande av honom. Hans sambo tvingade honom blunda i 1,5 h i bilen och åkte hit med honom. Missen var att ha på radion och nyheterna från Radio Sörmland drog igång. 😂
Vi gömde dock övrigas bilar och gömde dem i badrummet.
Hela huset är fullt med ballonger och serpentiner. Även ute..
Faster tog med sig pite-palt och sen åts det prinsesstårta på det. Helt ny dimension av paltkoma! 😂
Glad pappa och kul att sambon fick träffa så många ur min galna och härliga familj! ❤️
 
Vi har just skickat hem faderskapet efter överraskningsfirande av honom. Hans sambo tvingade honom blunda i 1,5 h i bilen och åkte hit med honom. Missen var att ha på radion och nyheterna från Radio Sörmland drog igång. 😂
Vi gömde dock övrigas bilar och gömde dem i badrummet.
Hela huset är fullt med ballonger och serpentiner. Även ute..
Faster tog med sig pite-palt och sen åts det prinsesstårta på det. Helt ny dimension av paltkoma! 😂
Glad pappa och kul att sambon fick träffa så många ur min galna och härliga familj! ❤

Palt OCH prinsesstårta?! O_o Konstigt att gästerna kom in i sina bilar :D
 
Jag skrev ett mail från min jobbadress för flera år sedan till en säljchef där jag beklagade mig över säljarnas ointresse och undrade om man var tvungen att boka tid för att provköra de utannonserade bilarna. Jag kan lova dig att det tog skruv! Jag blev jagad på telefon och när vi kom dit sprang de benen av sig för att sälja, stor skillnad mot för när ex och jag var där och några hängde vid kaffeautomaten och skrävlade om sina semestrar med vi med flera irrade runt bland bilarna.

Om de inte är intresserade av att sälja utan hellre dricker kaffe blir jag bara förbannad och så går jag till någon annan istället, nu var det ex som gärna ville titta på den bilen iaf så jag mailade med gott resultat. :devil:
Jag kanske skulle behöva göra något sådant.
 
Jag kanske skulle behöva göra något sådant.
Detta har inget med självförtroende att göra men...

Som kvinna blilr man påfallande ofta totalt negligerad i en bilhall. Har man en man med sig blir det annorlunda.
Jag har till och med blivit ihopkopplad med en fullståndigt främmande man i andra änden av hallen. Att jag skulle kunna vara spekulant på egen hand verkar för en del säljare vara en helt främmande tanke.

MAO har det lett till att jag bara köpt från bilhandrare som betraktar mig som en normal kund. Det kravet har minskat antalet handlare skapligt radikalt.....
 
Aaaah..... Jag är precis uppkommen från ett skumbad, där jag låg i hett vatten och lyssnade till regnet utanför fönstret.....mysigt..... :) Nu har jag satt på ett avsnitt av de danska husjägarna, och håller på att koka några ägg till kvällsmat.
 
Skrattade just så jag höll på att kissa på mig.
Japp, är lättroad ibland :D
FB_IMG_1565458468931.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp