Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har skrapat golvet och väggar så länge så jag har blivit som rök i dimma! Sällan ser folk mig, sällan uppmärksammar folk mig. och det kan vara bra just nu, det först i år jag har börjat tjäna pengar. mång år av skit jobb och studier så har jag levt på 40-60 tusen om året. inte längre men ska nog vänja in mig i mitt nya liv.
Jag förstår! Hoppas det ordnar upp sig :). Och ha ingen brådska med att köpa bil om du först börjat tjäna pengar i år, man måste inte ha en fancy bil på en gång :).
 
Jag är en annan person än vad du kanske tror att jag är, men om ingen uppmärksammar mig i en butik eller på något annat sätt signalerar att jag är välkommen eller på annat sätt uppskattar eller uppmärksammar att jag är där så tar jag det som att jag inte är önskvärd i lokalen och sedermera försvinner. Om ingen vill bli besvärad av mig så försvinner jag så gärna.

Samma här, då spenderar jag mina pengar på något annat ställe. Det funkar inte att vara snorkig heller, då drar jag också. Rätt puckat av damen i skönhetsavdelningen på NK mao, de säljer på provision (iaf på den tiden). Jag hade tänkt handla ordentligt men hon antog att jag inte hade pengar och var vansinnigt otrevlig.
 
Samma här, då spenderar jag mina pengar på något annat ställe. Det funkar inte att vara snorkig heller, då drar jag också. Rätt puckat av damen i skönhetsavdelningen på NK mao, de säljer på provision (iaf på den tiden). Jag hade tänkt handla ordentligt men hon antog att jag inte hade pengar och var vansinnigt otrevlig.
Just det måste köpa mer snygga kläder. när jag åker till huvudkontoret i Geneve.
 
Samma här, då spenderar jag mina pengar på något annat ställe. Det funkar inte att vara snorkig heller, då drar jag också. Rätt puckat av damen i skönhetsavdelningen på NK mao, de säljer på provision (iaf på den tiden). Jag hade tänkt handla ordentligt men hon antog att jag inte hade pengar och var vansinnigt otrevlig.

giphy.gif


:D :D :D :D
 
Jag är en sån som kliver in och kräver service
Bäst var det när jag hjälpte lillesyrran köpa dator
Han försökte med att sälja en dyrare och försäkringar och annat och jag bara: nej, hon ska ha den och inget extra, punkt.
Vi hade ju researchat lite innan med.
 
Jag är exakt så också! Skönt att höra att det inte bara är jag.
Spelar ingen roll om det är en bil eller en brödrost jag är ute efter. Jag vill bli såld till!
Fast det är ju en sak om personalen ignorerar en eller är otrevlig eller oengagerad. I @Tranan s fall reagerade jag för att han sa att ingen var "i närheten". Säljaren kan ju helt enkelt bara ha varit upptagen på annat håll liksom. Skulle jag köpa bil och veta vilken bil jag vill ha skulle jag nog försöka få tag i en säljare innan jag gav upp, det är ju ett jättestort inköp och inte nåt man bara "aja, då väntar jag en månad eller ett år".
 
@Tranan Min make hälsar också att model S och X är helt utan rostproblem så vill du ha en Tesla kan du helt enkelt köra på någon av de två modellerna :). Lite dyrare men inte värre än en Maserati ;).
 
Ge mig några bra anledningar till varför jag ska fortsätta att engagera mig ideellt??? Idag känner jag för att strypa halva styrelsen typ och får jag en gång till höra: "Så har vi inte gjort tidigare" eller "förra SM hade vi så här så det måste vi ha den här gången också ". Det är 9 år sedan vi hade SM senast, startfältet är mindre än hälften från då och jag tror inte att folk går under om det inte ser exakt likadant ut som förra gången. 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp