Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det funkar ibland men man ska inte räkna med det. Hona + kastrerad hane har absolut bäst odds.

Då är det nog det jag ska överväga ändå. :) Jag tänkte att det nog blir mindre grävande med två hanar, men det får ju vara ett mindre bekymmer än att de slåss trots allt! Tack för svar! :)
 
"Loppade" denna idag (25 kr)
20190810_144623.jpg
, och jag ser faktiskt fram emot att läsa den.....
 
Då är det nog det jag ska överväga ändå. :) Jag tänkte att det nog blir mindre grävande med två hanar, men det får ju vara ett mindre bekymmer än att de slåss trots allt! Tack för svar! :)
Vill du ha lite grävande så finns det ju raser som är mindre benägna än andra tänker jag :) Min franske vädur har jag aldrig sett gräva, däremot min hermelin.
 
Dagens loppisrunda - där jag spenderade "hela" 105 kr - var verkligen en hit :up: ! Bland annat fick jag tag i två par identiska spetsgardiner till vardagsrummet för 15 kr/par :banana: (när händer det att man hittar mer än ett par av samma gardin på en loppis??). Det fanns några mindre fläckar, men efter en tvätt så är gardinerna helt felfria. Och supersnygga..... :love:
 
Jag är en annan person än vad du kanske tror att jag är, men om ingen uppmärksammar mig i en butik eller på något annat sätt signalerar att jag är välkommen eller på annat sätt uppskattar eller uppmärksammar att jag är där så tar jag det som att jag inte är önskvärd i lokalen och sedermera försvinner. Om ingen vill bli besvärad av mig så försvinner jag så gärna.
Jag skrev ett mail från min jobbadress för flera år sedan till en säljchef där jag beklagade mig över säljarnas ointresse och undrade om man var tvungen att boka tid för att provköra de utannonserade bilarna. Jag kan lova dig att det tog skruv! Jag blev jagad på telefon och när vi kom dit sprang de benen av sig för att sälja, stor skillnad mot för när ex och jag var där och några hängde vid kaffeautomaten och skrävlade om sina semestrar med vi med flera irrade runt bland bilarna.

Om de inte är intresserade av att sälja utan hellre dricker kaffe blir jag bara förbannad och så går jag till någon annan istället, nu var det ex som gärna ville titta på den bilen iaf så jag mailade med gott resultat. :devil:
 
Ge mig några bra anledningar till varför jag ska fortsätta att engagera mig ideellt??? Idag känner jag för att strypa halva styrelsen typ och får jag en gång till höra: "Så har vi inte gjort tidigare" eller "förra SM hade vi så här så det måste vi ha den här gången också ". Det är 9 år sedan vi hade SM senast, startfältet är mindre än hälften från då och jag tror inte att folk går under om det inte ser exakt likadant ut som förra gången. 🙄

Jag har ingen att ge dig. Därför engagerar jag mig inte ideellt längre :p :D
 
Varit och strosat på ett köpcenter tillsammans med en vän. Köpte ett däck och för snål att köpa kasse till så gick runt med det hela tiden.

Hittade dessa glas och var nära på att köpa ett gäng men när skulle dessa användas och vart ska de stå??!

Nej så det blev inga glas men väldigt fina. Finare i verkligheten än på bilden här:

CA0AEE32-2493-4586-A714-E748A1C69958.jpeg
 
Varit och strosat på ett köpcenter tillsammans med en vän. Köpte ett däck och för snål att köpa kasse till så gick runt med det hela tiden.

Hittade dessa glas och var nära på att köpa ett gäng men när skulle dessa användas och vart ska de stå??!

Nej så det blev inga glas men väldigt fina. Finare i verkligheten än på bilden här:

Visa bifogad fil 34659

Trösta dig med att de lär vara överjävliga att diska :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp