Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick upp och insåg att tvätten hänger ute eftersom det enl prognosen inte skulle börja regna förrän i em.. Nu säger prognosen att det ska regna de närmaste typ 5 dagarna..
Tar jag in tvätten lär det bli uppehåll. Låter jag den vara ute kommer det regna.
Får ta in valda delar av den :idea: Är så mycket att det ändå inte får plats på tvättställningen inne..
 
Har haft en riktigt bra dag på jobbet idag (och igår). Sitter nu med ett glas vin och en cigg och tänker hur bra jag har det.

Tänk att jag i högstadiet och gymnasiet fasade inför varje engelska-lektion och för att prata engelska.

Att flytta till andra sidan jordklotet till detta engelskspråkiga land känns ändå som det bästa jag gjort någonsin.
Och träffat en drömmkarl med som får mig att skratta varje dag :p

Och mitt jobb. Vilket jobb :love: jag får betalt för detta

Screenshot_20190810-180146_Gallery.jpg


Förlåt förlåt men ibland måste man få brassa på om hur BRA saker är i livet med :heart

(Foto från igår, jag är det första ekipaget)
 
Det näst bästa är att sambon tagit med sig nylagade chicken wings från jobbet till mig. Ska snart gå in och ta en dusch och sen värma på dessa! Kommer sakna detta när han slutat (sagt upp sig redan) men det hindrar ju faktiskt inte att besöka hans gamla arbetsplats för denna delikatess !!

Inte nog med detta men sambon har även lärt mig göra "mc donalds pommes" hemma så det är vad det blir till :laugh:
 
Funderar på en tesla. Men jag vet inte. De har problem med rost enlig personer jag har pratat med
Aha. Ja, det har funnits bilar med problem ja, men det är ju bara de svarta. Köp en annan färg så är det lugnt.

Fast det låter ju konstigt att du var på väg att köpa en bil men avstod för att det inte fanns en säljare i närheten :confused:. Varför gick du inte bara fram till en?
 
Aha. Ja, det har funnits bilar med problem ja, men det är ju bara de svarta. Köp en annan färg så är det lugnt.

Fast det låter ju konstigt att du var på väg att köpa en bil men avstod för att det inte fanns en säljare i närheten :confused:. Varför gick du inte bara fram till en?
Jag är en annan person än vad du kanske tror att jag är, men om ingen uppmärksammar mig i en butik eller på något annat sätt signalerar att jag är välkommen eller på annat sätt uppskattar eller uppmärksammar att jag är där så tar jag det som att jag inte är önskvärd i lokalen och sedermera försvinner. Om ingen vill bli besvärad av mig så försvinner jag så gärna.
 
Jag är en annan person än vad du kanske tror att jag är, men om ingen uppmärksammar mig i en butik eller på något annat sätt signalerar att jag är välkommen eller på annat sätt uppskattar eller uppmärksammar att jag är där så tar jag det som att jag inte är önskvärd i lokalen och sedermera försvinner. Om ingen vill bli besvärad av mig så försvinner jag så gärna.
Oj. Nästa gång, försök tänka att de kanske bara är upptagna. Är ju väldigt olyckligt om du inte kan köpa en bil och måste vänta, bara för att säljarna inte råkar vara i närheten.

Sen hade du nog enorm otur, vanligtvis blir man direkt påhoppad av säljare när man går in i hos bildhandlare. Vi köpte bil förra året och vi fick typ fäkta bort dem med pinnar så fort vi klev in :crazy:.
 
Oj. Nästa gång, försök tänka att de kanske bara är upptagna. Är ju väldigt olyckligt om du inte kan köpa en bil och måste vänta, bara för att säljarna inte råkar vara i närheten.

Sen hade du nog enorm otur, vanligtvis blir man direkt påhoppad av säljare när man går in i hos bildhandlare. Vi köpte bil förra året och vi fick typ fäkta bort dem med pinnar så fort vi klev in :crazy:.
Jag har skrapat golvet och väggar så länge så jag har blivit som rök i dimma! Sällan ser folk mig, sällan uppmärksammar folk mig. och det kan vara bra just nu, det först i år jag har börjat tjäna pengar. mång år av skit jobb och studier så har jag levt på 40-60 tusen om året. inte längre men ska nog vänja in mig i mitt nya liv.
 
Jag är en annan person än vad du kanske tror att jag är, men om ingen uppmärksammar mig i en butik eller på något annat sätt signalerar att jag är välkommen eller på annat sätt uppskattar eller uppmärksammar att jag är där så tar jag det som att jag inte är önskvärd i lokalen och sedermera försvinner. Om ingen vill bli besvärad av mig så försvinner jag så gärna.

Jag är exakt så också! Skönt att höra att det inte bara är jag.
Spelar ingen roll om det är en bil eller en brödrost jag är ute efter. Jag vill bli såld till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp