Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är inte i närheten av tantigt kan du hälsa mannen. Kan läsa upp bilder från mitt hemTycker det var en tjusig lampa! Din man måste vara lite känslig Jag tycker att min karl är känslig när han påstår att jag inreder tantigt
Visa bifogad fil 34609
Gardiner, kökslampa, bord och stolar fick vi med i husköpet men jag gillar dom Tyckte vi skulle satsa på en hel servis av det blåa porslinet men där satte mannen stopp. FÖR tantigt!
jo, hon klarar sig. Värre med farsanFast du behöver komma bort och det handlar ju inte om resten av livet utan bara nu under semestern. Din mamma får klara sig helt enkelt.
Är bara 2 nätter borta, men morsan vill ändå inte fatta det...Får? Precis om du själv säger så är du vuxen.
Finns det ingen annan som kan hjälpa dina föräldrar under de få dagar du vill åka iväg?
Jag har precis gjort tvärtom jag Skål!Men jag har i alla fall övergått från alkoholhaltigt bubbel till alkoholfritt....
Då tycker jag att du åker ändå. Har hon inget bra argument till varför du inte bör åka så får du sätta dig emot. Du är inte livegen. Jag hade en äldre väninna som en gång sa till mig att "du måste stå på dig, annars gör någon annan det". Att vara snäll och hjälpsam mot sina föräldrar är en sak, men du måste få lov leva ditt eget liv också.Är bara 2 nätter borta, men morsan vill ändå inte fatta det...
@athena_arabians Varning! Nu är sambon ute och kör i trakten av Falun.
Fast det är rätt okej just nu!
Jag får inte hyra när jag står som ägare till gården, studiemedel räcker inte till båda.
Är bara 2 nätter borta, men morsan vill ändå inte fatta det...
Äh är det dom som hon hittade i en låda efter att maken dog?Tittar på engelska antikrundan och en kvinna hade med sig diamantsmycken värda sammanlagt £110 000-120 000 !! Och kvinnan som värderar tycker: "Enjoy wearing them!" Det skulle jag aldrig i livet våga! De hade bara blivit liggande i något kassaskåp, så jag hade sålt.....
Vet inte. Det jag hörde var att hennes morfar hade köpt dem till hennes mormor på 40-talet. Och något om att någon annan hade beställt dem, men sedan aldrig hämtat/betalt, och att juveleraren behövde sälja till någon annan. Jag surfade och tittade på TV med ett öra/öga....Äh är det dom som hon hittade i en låda efter att maken dog?