Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker det var en tjusig lampa! Din man måste vara lite känslig :angel: Jag tycker att min karl är känslig när han påstår att jag inreder tantigt :o

Visa bifogad fil 34609

Gardiner, kökslampa, bord och stolar fick vi med i husköpet men jag gillar dom :D Tyckte vi skulle satsa på en hel servis av det blåa porslinet men där satte mannen stopp. FÖR tantigt! :cautious:
Det där är inte i närheten av tantigt kan du hälsa mannen. Kan läsa upp bilder från mitt hem :D
 
Är bara 2 nätter borta, men morsan vill ändå inte fatta det...
Då tycker jag att du åker ändå. Har hon inget bra argument till varför du inte bör åka så får du sätta dig emot. Du är inte livegen. Jag hade en äldre väninna som en gång sa till mig att "du måste stå på dig, annars gör någon annan det". Att vara snäll och hjälpsam mot sina föräldrar är en sak, men du måste få lov leva ditt eget liv också.
 
Har hängt mer tvätt och gjort en rejäl bondomelett till middag. Tyvärr ser den ut som om någon ätit den en gång redan men smaken är det inget fel på!
 
Tittar på engelska antikrundan och en kvinna hade med sig diamantsmycken värda sammanlagt £110 000-120 000 :nailbiting: :eek:!! Och kvinnan som värderar tycker: "Enjoy wearing them!" Det skulle jag aldrig i livet våga! De hade bara blivit liggande i något kassaskåp, så jag hade sålt.....
 
Är bara 2 nätter borta, men morsan vill ändå inte fatta det...

Det finns ingen mer som ska åka? De är väl bara rädda om dig gissar jag.
Eftersom de blir äldre är det ju bra om du visar att du kan stå på egna ben också, eftersom de kanske inte orkar med allt i längden. Tänkte om du kan åka med nåt gäng som ska dit, så du ändå har sällskap. Det kanske är roligast?
 
Tittar på engelska antikrundan och en kvinna hade med sig diamantsmycken värda sammanlagt £110 000-120 000 :nailbiting: :eek:!! Och kvinnan som värderar tycker: "Enjoy wearing them!" Det skulle jag aldrig i livet våga! De hade bara blivit liggande i något kassaskåp, så jag hade sålt.....
Äh är det dom som hon hittade i en låda efter att maken dog?
 
Mhm..

Utöver "normalvardagen" med hundarna så har jag målat lite, byggt lite, målat lite mer, åkt och handlat, bytt klädsel på kökssoffan och köksstolarna, sytt en duk, sytt 4 omtag, målat lite till, plockat undan färg och snickerigrejor, fått lite ordning på tingen, målat en sista gång och alldeles precis nyss har jag dammsugit och torkat golven på nedervåningen, så ändå en hyggligt soft dag, men nu är det dags för lite slapp och slötid :up:
 
Otroligt! Bukefalos hoppar på mig när man minst anar det!
Hittade precis denna lapp i en bok, antar att jag använt den som bokmärke.
58B22642-64AF-4E3F-9BA9-34BEEC614C29.jpeg
 
Fredag kväll och en helg framför en som man ska försöka klara av. Jag räknar ner till nästa fredag då jag ska träffa psykologen igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp