Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
myser på soffan tillsammans med särbon och tittar på de regnar köttbullar 2
Gulligt inlägg :D
Myzzan myser och kollar på regnande köttbullar!

(Visste inte ens om att det fanns en köttbullefilm så den ska definitivt kollas upp!)

Edit: Men jag har ju sett den! Men att det var just köttbullar eller vad handlingen var minns jag inte. Minns bara att jag såg den runt fyra på morgonen 2010
 
Emil (grå) och Olle (svart) :love: Redan helt förälskad i dom!

Visa bifogad fil 34527

Vad fina! :love: Jag har haft en jätte (underbar!) och planerar att skaffa ett par till. Jag var inne på att skaffa två hanar, kullsyskon, och kastrera, men jag är lite osäker på om de kommer att hålla sams. Planerar du att kastrera? Ett par grabbar känns egentligen bäst. :) Men jag ser ju helst att de inte slår ihjäl varandra. ;)
 
Kollar livestreamen från The Cure från Way Out West och surar över att jag inte är där, tröstar mig med att jag har ett antal Cure gig under bältet. Hade dock inte skadat med ett till :D
 
Denna tex helt normala lampa som jag kom hem med en dag

Visa bifogad fil 34608

@tuaphua

Jag tror inte han blivit så chockad om jag släpade hem en djur-lampa. Har ju tom gjort en själv. 😂
Den där tavlan har jag tack och lov lyckats skrota.. :angel:
10683609_10154018445881789_1161683475739638213_o.jpg
 
Vad fina! :love: Jag har haft en jätte (underbar!) och planerar att skaffa ett par till. Jag var inne på att skaffa två hanar, kullsyskon, och kastrera, men jag är lite osäker på om de kommer att hålla sams. Planerar du att kastrera? Ett par grabbar känns egentligen bäst. :) Men jag ser ju helst att de inte slår ihjäl varandra. ;)

Ja planen är att kastrera båda två så fort det går :) Tänkte veterinär och rådfråga till veckan.
 
Tycker det var en tjusig lampa! Din man måste vara lite känslig :angel: Jag tycker att min karl är känslig när han påstår att jag inreder tantigt :o

Visa bifogad fil 34609

Gardiner, kökslampa, bord och stolar fick vi med i husköpet men jag gillar dom :D Tyckte vi skulle satsa på en hel servis av det blåa porslinet men där satte mannen stopp. FÖR tantigt! :cautious:
Koppen tyckte jag var fin! Även om jag som bara dricker te vill ha större baljor.. 😂
 
Gud vad vi varit produktiva idag utöver jobb. Flängt runt i olika byhålor i närheten för att handla, hämta paket(som tydligen redan var hämtat ett av dem :laugh:), städat satan inne och ute, tvättat täcken/kuddar/mattor/etc, slagit in paket, lagat tavlor och efter någon aperol spritz eller 2 fått gemensamt ADHD-ryck och möblerat om och hängt tavlor.
Tavlorna insåg vi sen satt aperol-i-mitten.. Dvs inte helt rakt riktigt..
Jaja! Vi får väl servera drinkar på trappen så folk inte reagerar på tavlans placering.. :laugh:
Att jag också gjorde detta insmord med brunutansol som blivit för gammal och är grön samtidigt som jag säger åt sambon att sluta vara rolig för jag svettas när jag skrattar. Och vi kan inte ha både sneda tavlor och jag se ut som en skäck.
Jag fick också kiro-snyting och blev galet trött när smärtpåslagen sänktes. Helt död! Så nu ska jag somna medan fladdermössen piper runt utanför. 😍
 
Här har tant varit en partypooper och smsat lite syrligt ner till nya grannarna (efter att ha snokat reda på numret på nätet) om att sänka musiken. Helt ok att de har fest och sitter ute och har trevligt (dock är uteplatsen nedanför vårt sovrum) men att ha förfest, dra iväg och sen komma hem strax innan 4 och dra igång värsta festen med musik som är så hög att jag hör genom golvet vilken låt det är.... nope!

Väcka mig kl 4 med Björn Rosenström liksom.... :rage:


Grannen tackade iallafall för att vi sa till och flyttade in festen inomhus + sänkte musiken avsevärt.
 
Jag hittar inte min pennvässare! :arghh: Jag har ju pennor att vässa. Får väl köpa en ny.. En stor jäkel som inte försvinner lika lätt.
 
Det har har varit ett par fantastiska dagar. Och jag har tander i hela munnen igen. 😁
Los Algodones ligger precis pa Mexikanska Sudan av gransen i Arizona och Kallas for “tandlakar Staden”. Jag har anvant en tandlakare har I nagra ar nu och det var genom honom jag kom i kontakt med hundtranar Ganget och kunde sla tva flugor I en small. For $260 (2500 seek) har jag fatt en ny krona, lagat tva hal och fatt en “cleaning “. Det tacks av vad jag tjanade pa klinikerna, ganska exact, och da flyg, hotel och hyrbil var betalt kanns det som om jag definitivt gick pluss pa den har resan. For att inte tala om alla haftiga manniskor och hundar jag traffat. 🙂
Nu ar det sangdags sa jag orkar flyga hem i morgon.
 
Vad fina! :love: Jag har haft en jätte (underbar!) och planerar att skaffa ett par till. Jag var inne på att skaffa två hanar, kullsyskon, och kastrera, men jag är lite osäker på om de kommer att hålla sams. Planerar du att kastrera? Ett par grabbar känns egentligen bäst. :) Men jag ser ju helst att de inte slår ihjäl varandra. ;)
Det funkar ibland men man ska inte räkna med det. Hona + kastrerad hane har absolut bäst odds.
 
Sug pga diabetes ja, sug pga villhavillhavilla chokladsnittar inte fysiskt men psykiskt. Tänkte att om jag tar tillräckligt med insulin kan jag hålla mig någorlunda eftersom jag ligger någorlunda nu.
En jävlilgt dålig tanke om du frågar mig. Du knarkar blodsocker och tar återställare med insulin.

Försök distrahera dig med nåt annat. Gå ut! Eller vad som helst som håller dig borta från köket.

:heart
 
Är vaken... typ. Känner mig jätteseg men måste sparka igång mig så det blir något gjort :cautious:
Jättesegt här med. Vädret blev precis som utlovat, dvs gråmulet och hällregn. Jag har tänt lampor inne och sitter i soffan under filten. Har inte riktigt kommit på vad jag ska göra, så jag blir nog sittandes här ett tag till med dator och kaffe..... ;) Jag har är himla glad att jag INTE följde med på en hundutställning idag - utomhus.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp