Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satte upp tre tavlor. Två mini och en stor. Vilken skillnad i hallen det blev med tavlorna! Otroligt mycket mer ombonat. De små har jag fått men inte vetat var de skulle hänga och den stora har stått på golvet i snart två år och också väntat på att komma upp på en vägg.
Bytte även plats på en vägglampa.
Känner mig så pysslig idag!

@athena_arabians hur gör du när du röker kräftorna? Är det i en rökugn? Hur länge har du dem där?

Nu var det räkor inte och kräftor idag ;) :D Jag fick en rök i julklapp för ett antal år sedan av särbon:
17931764_1572205706125463_8268446823786479616_n.jpg

Han är svetsare också och har sådana här projekt ibland :love: Man får ha koll på dem så de får lagom röksmak och inte för varma (och inte kremerade som de stackare man hittar i affären :yuck:).
 
Fan vad jag blev irriterad på min bror.
Jag åt en kebabtallrik och min bror ville inte ha något.
Han tar och snor lite kött från mig med fingrarna!
Jag säger att gör inte så hämta en gaffel!
Han skiter i mig! tar en till bit med fingrarna.
Jag ryter till! "Fan! jag sa att du skulle ta en gaffel!"
Går och slänger maten. 1/6 del är äten och min bror blir sur på mig och jag är arg på honom. men jag vill inte äta hans jävla bakterier!
Men tror att han har rätt att jag överreagerade!
Men jag blir sur att han aldrig respekterar mig.
 
Fan vad jag blev irriterad på min bror.
Jag åt en kebabtallrik och min bror ville inte ha något.
Han tar och snor lite kött från mig med fingrarna!
Jag säger att gör inte så hämta en gaffel!
Han skiter i mig! tar en till bit med fingrarna.
Jag ryter till! "Fan! jag sa att du skulle ta en gaffel!"
Går och slänger maten. 1/6 del är äten och min bror blir sur på mig och jag är arg på honom. men jag vill inte äta hans jävla bakterier!
Men tror att han har rätt att jag överreagerade!
Men jag blir sur att han aldrig respekterar mig.
Det är sådana personer man sätter/hugger gaffeln i handen på ,äckel!
 
Hemma i stan efter en vecka i bushen! Skönt att ha en restaurang i huset så käkade där och avnjöt ett glas husets röda som smakade ungefär som hallonsaft efter senaste veckans lyxdricka. Grannen kom ner och gjorde mig sällskap. Tydligen hade det varit ”jättetrist” utan mig. Passade på att dra en föreläsning om mitt senaste ”allmänbildande ämne”: kvinnliga sjörövare under tidigt 1700-tal, inte inte ens det fick grannen uttråkad 😅
 
Fan vad jag blev irriterad på min bror.
Jag åt en kebabtallrik och min bror ville inte ha något.
Han tar och snor lite kött från mig med fingrarna!
Jag säger att gör inte så hämta en gaffel!
Han skiter i mig! tar en till bit med fingrarna.
Jag ryter till! "Fan! jag sa att du skulle ta en gaffel!"
Går och slänger maten. 1/6 del är äten och min bror blir sur på mig och jag är arg på honom. men jag vill inte äta hans jävla bakterier!
Men tror att han har rätt att jag överreagerade!
Men jag blir sur att han aldrig respekterar mig.
Förstår dig! :rage:
 
Ikväll lyssnar jag på mopeder, KAN man verkligen inte få dem tystare med modern teknik?! :meh:

Inatt är sambon hemma, släntrade in vid 02:30 igår (imorse) O_o
 
Försökt sova, går inte inatt heller. Börjar bli redigt trött på detta nu! Jag som alltid sovit som en stock :mad:
Får gå upp och äta lite och kolla på teve för att försöka bryta beteendet. Blä!
Kan inte heller sova, mycket irriterande.
Barn som inte ville sova (men sover nu alla fall), sambo som är sur för någonting och bebis som är tät i näsan och säkert vaknar snart håller mig vaken. Sambon sover som en stock såklart :meh: :cautious:
 
Kan inte heller sova, mycket irriterande.
Barn som inte ville sova (men sover nu alla fall), sambo som är sur för någonting och bebis som är tät i näsan och säkert vaknar snart håller mig vaken. Sambon sover som en stock såklart :meh: :cautious:
Tidigaste jag somnat senaste veckan är 02.30 tror jag. SJUKT störigt! Aldrig haft sånna sömnproblem innan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp