Det gör vi gärna!Du får komma hit med damerna på fika!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör vi gärna!Du får komma hit med damerna på fika!
Tagit blodtryck. Lite hög puls.
Sittande 116/78 puls 78, stående 123/89 puls 87.
Alltså jag vet inte men känns ju inte jätteoptimalt att ha ett första-hjälpen-kit 3 meter högt upp...
Hoppas det är bättre i dag med tant! Krya på dig
Det gör vi gärna!
Jag har slagit till på en kajak! En kompis skulle sälja sin och jag kunde inte motstå.
Lagt ut en medryttarannons på min häst då min medryttare bara kan ta en dag i veckan. Redan fått svar och bokat in en provridning.
Känns skönt inför två år med både heltidsstudier och jobb. Hoppas bara jag hittar någon som står ut med min häst..
Nä, det var en kollega som tog det Så inget sånt. Är rädd för läkare, inte sjuksköterskorDu var inte nervös fortf. efter provtagningen? Vita rocken- syndromet?
Har också haft superlågt och då mådde jag hur bra som helst (80/50). Trodde jag skulle ha lägre faktiskt, men den höga pulsen kan ha påverkat om jag uppfattade det rätt.Jag hade tryck 65/50 när jag tog senast. Mådde inte kanon vid detta tillfälle ska tilläggas
Nä, det var en kollega som tog det Så inget sånt. Är rädd för läkare, inte sjuksköterskor
Kan man inte hyra någonstans?Åh vad kul!!!
Det paddlar alltid förbi massa folk utanför mig och jag är så avis!
JAG VILL PADDLA KAJAK! Jag kan komma till dig, äta upp dina bullar och paddla kajak!Jag har slagit till på en kajak! En kompis skulle sälja sin och jag kunde inte motstå.
Ingen aning om jag brukar ha det faktiskt Är ingen stressad person.Hehe okej. Brukar du ha hög puls? Kanske är stressad eller så. Bara en tanke.