Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i min sköna säng efter en händelserik helg. Nåja den ena helgen är aldrig lik den andra , vi ska ju inte planera vad vi ska hitta på för de händer alltid saker
 
Sambon snarkade så enormt inatt. Så jag och vovvi emigrerade till andra sovrummet. Vaknar sen några h senare av att hela sängen vibrerade. Hade tydligen blivit för kallt för vovvi med öppet fönster och svalare ute. Fick stoppa in henne under täcket så hon slutade darra efter ett tag. Nu har jag stängt fönster och hoppas övriga två kan vara tyst och still inatt.
 
Pappa fyllde ju 70 nyligen. Vi har planerat att han körs hit av sin sambo utan att han ska fatta vart han ska eller varför. Och så kommer min faster och mina 2 kusiner hit. Nu håller jag på att förbereda lite presenter och planera annat.
Iom att jag flyttat från Sthlm och inte hinner åka och träffa världens bästa pappa så ofta så tänkte jag bland annat göra en burk där han dagligen kan ta en lapp med bla varför jag äskar honom, kul minnen och saker jag uppskattar att han lärt mig etc. Ska nog stoppa i lite bilder med.
Prylar och pengar har han ju. Så det här tror jag blir bra. Får se om jag hinner måla ngn tavla eller så med. Kan vara lite väl tidsoptimistiskt..
Och så ska jag få ihop en skylt om att folk ska tuta när de åker förbi iom "pappa 70 år".
Måste planera lite gott tilltugg med.
 
Har lämnat in en övningsuppgift till JIK-en. Mitt i natten. Som planerat. Är kanske en strategi jag behöver bli bekväm med. Så lika bra att öva.

Barnet sover upprullad mot väggen, ser obekvämt ut men han låter nöjd.
 
Varit vaken halva natten känns det som. En granne var ute och härjade på parkeringen, ett billarm började tjuta, katten kräktes, den andra katten levde jävel på nedervåningen och bara allmänt svårt att sova. Så nu sitter jag här sen en halvtimme med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska bli åka till jobbet.
 
Hrm....ska snart åka iväg till jobbet..... Jag undrar vilka som kommer att vara där idag (tillbaks från semestern), och vad för tokigheter jag kommer att behöva lösa..... :nailbiting: Jag känner mig dock rätt taggad :D !!
 
Haha inga grevar i min katts foder :D Det stod ris inom parentes efter så jag antar att det är ett sorts ris? Kanske..
Hittade något efter en snabb googling, nyfiken som jag är :D
(En bild till i nästa inlägg)
34385
 
Väntar på att vårdcentralen ska öppna. Åhhh, hatar blodprov!!! Kan inte tekniken gå framåt så det räcker med saliv?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp