R
Raderad medlem 68338
Jag visste väl att ni skulle haka på detta!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min vita älskar också samsungsladdar....
Dricker vin och stressar över min bristande allmänbildning. Nu har jag iaf pluggat in samtliga regenter från 1520 och lite matnyttigt om dessa samt deras barn och gemål. Då dyker glädjedödaren min sk ömma moder upp och säger att detta hör till allmänbildningen och det kan varenda människa som inte är efterbliven eller slumrat igenom grundskolan
Jaja allmänbildningen fortgår hursomhelst. Nu har jag gett mig in på Rysslands historia, ett sk ”brett ämne” Har innan det nördat in på kvinnliga sjörövare under 1700-talet (betydligt snävare ämne men enormt intressant)!!!
Vad tråkigt att höra att du mår sämre! Hoppas det är en tillfällig dipp bara! ❤Sitter på akutpsyk, hoppas på att få lugnande bara och slippa bli inlagd igen.
Trodde det var på väg åt rätt håll nu, men plötsligt så förstörs det och jag hamnar i kris.
Jag hoppas du mår bättre snart.Sitter på akutpsyk, hoppas på att få lugnande bara och slippa bli inlagd igen.
Trodde det var på väg åt rätt håll nu, men plötsligt så förstörs det och jag hamnar i kris.
Lördag morgon. Tröööttt. Blev lite sent igår.
Jobb idag sedan ledig 3 dagar.
Och då ska jag fixa lite pappersgöra för att skicka till immigrationsverket.
Har fått e-post om att mitt permanenta uppehållstillstånd är på G men behöver skicka in lite ytterligare dokument
Ja.Åh, fy......