Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Firar två månader i mitt lilla hus :love: Trivs så himla bra, sitter nu och finurlar på om jag inte behöver ett par äppelträd :idea:

Har köpt flera äppelträd när de börjar rea ut dem för säsongen. Har inte riktigt koll på när det är, men det borde nog kunna vara snart så det kan vara värt att hålla koll. Är de nedsatta i pris är det ju liksom dumt att INTE passa på att köpa något! :idea:
 
Venusberget är inte heller nån hit...
Eller på ryggen - när man bor ensam. Det är ett helvete att komma åt.

De senaste har satt sig i troskanten vid skinkan. Inte heller lätt att se om det blir infekterat. Jaghar fått ta kort med mobilen för att se hur det ser ut :D

Hua :nailbiting:
Sista hunden vi hade (cocker) haaaaatade när man plocka fästingar. Tog man bort en på ett öra så skrek han värre än sunes farsa i sunes sommar där de drog bort gipset och inte benet....:rofl:. Men jag förstod hundstackarn när jag en gång fick ta bort en preeeeecis vid rövhålet :crazy::eek::D.
 
Dricker vin och stressar över min bristande allmänbildning. Nu har jag iaf pluggat in samtliga regenter från 1520 och lite matnyttigt om dessa samt deras barn och gemål. Då dyker glädjedödaren min sk ömma moder upp och säger att detta hör till allmänbildningen och det kan varenda människa som inte är efterbliven eller slumrat igenom grundskolan

:cautious: :meh:

Jaja allmänbildningen fortgår hursomhelst. Nu har jag gett mig in på Rysslands historia, ett sk ”brett ämne” 😅😅 Har innan det nördat in på kvinnliga sjörövare under 1700-talet (betydligt snävare ämne men enormt intressant)!!!
 
Dricker vin och stressar över min bristande allmänbildning. Nu har jag iaf pluggat in samtliga regenter från 1520 och lite matnyttigt om dessa samt deras barn och gemål. Då dyker glädjedödaren min sk ömma moder upp och säger att detta hör till allmänbildningen och det kan varenda människa som inte är efterbliven eller slumrat igenom grundskolan

:cautious: :meh:

Jaja allmänbildningen fortgår hursomhelst. Nu har jag gett mig in på Rysslands historia, ett sk ”brett ämne” 😅😅 Har innan det nördat in på kvinnliga sjörövare under 1700-talet (betydligt snävare ämne men enormt intressant)!!!
Då är jag nog efterbliven OCH har slumrat igenom grundskolan. Jag kan nada och inget om sånt där. Har inget intresse av det heller. Jag har en massa bra och djupa konversationer med andra människor även utan sånt där vetande.

Varför ska jag använda delar av min hjärnkapacitet till att veta sånt när ändå typ ingen bryr sig 😂
 
Dricker vin och stressar över min bristande allmänbildning. Nu har jag iaf pluggat in samtliga regenter från 1520 och lite matnyttigt om dessa samt deras barn och gemål. Då dyker glädjedödaren min sk ömma moder upp och säger att detta hör till allmänbildningen och det kan varenda människa som inte är efterbliven eller slumrat igenom grundskolan

:cautious: :meh:

Jaja allmänbildningen fortgår hursomhelst. Nu har jag gett mig in på Rysslands historia, ett sk ”brett ämne” 😅😅 Har innan det nördat in på kvinnliga sjörövare under 1700-talet (betydligt snävare ämne men enormt intressant)!!!
Häälsa den ömma modern att du har efterblivna bekanta..... :D Få av de relativt vittra och belästa personer jag känner har allt detta i huvudet.

Vi har google :up:
 
Dricker vin och stressar över min bristande allmänbildning. Nu har jag iaf pluggat in samtliga regenter från 1520 och lite matnyttigt om dessa samt deras barn och gemål. Då dyker glädjedödaren min sk ömma moder upp och säger att detta hör till allmänbildningen och det kan varenda människa som inte är efterbliven eller slumrat igenom grundskolan

:cautious: :meh:

Jaja allmänbildningen fortgår hursomhelst. Nu har jag gett mig in på Rysslands historia, ett sk ”brett ämne” 😅😅 Har innan det nördat in på kvinnliga sjörövare under 1700-talet (betydligt snävare ämne men enormt intressant)!!!
Jag kan inte plocka fram det hur som men kommer det en jeopardyfråga eller Postkodmiljonären eller nåt så poppar det upp
Tack vare en underbar so-lärare på högstadiet
Tack Svenne
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp