Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon!
Vad står på agendan idag?

Jag gjorde nyss en upptäckt. Färgade ju håret med henna igår. Idag är mjället rött :rofl:

Mörrn, mörrn!
Idag ska jag fixa lite i trädgården, dra till hästen, åka och handla. Ska laga en tavla jag gjort som nästan avled i flytten. Och börja fixa lite saker inför pappas 70-års-överraskningsfirande.

Och sen jag köra lite maskin på sambon som har ryggskott. Han är halvt lam efter en bogledsjustering på häst som matten inte backade när de bestämt och sambon fick lyfta den 4 långsamma steg. Han är inte tränad nog längre att fixa det.

I den andan fortsätter vi och bygger ihop min försenade födelsedagspresent: träningscykel.
Vi behöver båda träna mer.
 
Jaa, nu vet jag vad jag ska göra
IMG_20190803_065021.jpg
:meh: :cautious: :banghead:
 
Funderar på vad jag/vi ska göra idag? Måla lite till på mitt fönster, och sätta upp min "nya" tavellist. Men sedan? Hade varit kul att köra iväg till något naturreservat :) . Hunden blir glad :) !
 
Ska strax ta fram dammsugaren.
Igår kväll kom det plötsligt MÄNGDER av flygmyror i köket :eek:

Jag slog med flugsmällna, klämde ihjäl med fingrar, spolade ner i vasken, inget verkade hjälpa, det kom bara fler. Oklart varifrån de kom. Men så slutade det.

Nu på morgonen finns det myrlik i vattenkannan, i fönstren och ... ja, överallt.
 
Köpt en usb-c sladd på Kjell. Killen frågade om jag inte ville ha en längre (20 cm) nej, desto kortare desto bättre enligt mig. Passade också på att köpa en bordsgrill på rea (100 kr) som jag länge funderat på. Blev lite uppmuntrad av att han sa att hans katt käkar applesladdar med stor aptit. Misery loves company.

Katter är smarta djur som kan se skillnaden på dyra märkessladdar och billiga no name.

Jaa, nu vet jag vad jag ska göra
Visa bifogad fil 34274
:meh: :cautious: :banghead:

Hur gick det med pälsklingarna? :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp