Åska på g, det behövs för det är vidrigt kvavt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min vita älskar också samsungsladdar....Helsjukt. Satt i chattkö till Samsung i nästan en timme eftersom katten nu käkat upp tre original usb sladdar ingen aning om vad som gör just Samsungsladdarna så goda, men meddelade kundtjänst när jag kom fram att de omedelbart ska sluta att linda in dem i attraktiv plast.
Hittade efter mycket om och men telefonnummer till en Samsungbutik i Stockholm. Som gav mig nummer till den enda Samsungbutiken i hela Stockholm som säljer reservdelar - ja jag vet, no names fungerar också - men har alltid varit noga med att använda original om jag måste lämna in på lagning. 070 nummer i den butiken som bara går till en telefonsvarare trots att jag ringt tre gånger. Blir galen.
Tur att katten är söt.
Mina katter har inte rört mina samsungsladdar, än...Min vita älskar också samsungsladdar....
Plockade precis sommarens första (och förhoppningsvis enda!!) fästing på mig själv. Jag tänker inte gå in på detaljer, men den satt under trosorna..... VIDRIGA kryp !
När jag var liten (typ 8), hade jag en fästing som satt mellan skinkorna...Plockade precis sommarens första (och förhoppningsvis enda!!) fästing på mig själv. Jag tänker inte gå in på detaljer, men den satt under trosorna..... VIDRIGA kryp !
Vad mysigt och härligt det låter !Summerar en härlig dag. Vi är tre kvinnor som varje sommar gör en "kulturresa". Vi åker iväg på en dagsresa till någon sevärdhet. Vi har alla en förkärlek för industriminnen och kultur och det brukar bli härliga dagar. Det är inte så pretentiöst. Det kan vara nära eller längre bort. I år åkte vi hela fem mil
I år fanns det både lunchställe och kaféer på platsen så vi vi har tillfredsställt alla sinnen.
Åh, fy......När jag var liten (typ 8), hade jag en fästing som satt mellan skinkorna...
Venusberget är inte heller nån hit...Åh, fy......