Din nya masochistiska ÄdraPrecis sa har Jag gjort I flera ar ... men plotsligt lyssnade Jag lite langre och fann en underlig fascination I elandet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din nya masochistiska ÄdraPrecis sa har Jag gjort I flera ar ... men plotsligt lyssnade Jag lite langre och fann en underlig fascination I elandet.![]()
Ăr det sĂ„ schysst att lĂ€mna ut privata delar av nĂ„gon annans liv pĂ„ ett öppet forum?Galen slĂ€kting. Som pĂ„stĂ„r att mobilen inte fungerar, hen Ă€r tydligen hörselskadad, sĂ„ tja att höra nĂ€r mobilen ringer Ă€r kanske ett problem? Sedan lĂ„ter hen sĂ€mre och sĂ€mre och skyller nu allt pĂ„ att jag köpte mobilen i Stockholm och hen inte gick och köpte en i Göteborg. Jahapp. Tack för det. Nu har hen dessutom blivit sĂ„ dĂ€r aggressivt arg och sĂ€ger att hen upprepat samma sak flera gĂ„nger (iofs sant) och hen har förklarat för mig.
Samtidigt sÀger hen att jag Àr den enda hen har kontakt med - hen har en annan slÀkting men vet inte hur mycket de faktiskt pratar. Och har fruktansvÀrd dödsÄngest. Försökte förklara att hen mÄste boka en tid hos VC for vidare remiss till Ortoped (hen har problem med ryggen) och dÄ skriker hen i telefonen att det hjÀlper inte. Hen gÄr tydligen bara till VC och sÀtter sig och vÀntar dÀr.
För mig lĂ„ter det inte som om ni har nĂ„gon sorts positiv kommunikation lĂ€ngre. Ăr det ens hjĂ€lpsamt och stöttande för slĂ€ktingen att ni har kontakt? Det lĂ„ter mest som slĂ€ktingen upplever att du irriterar och stjĂ€lper, vilket du naturligtvis inte gör. Kanske dags att bryta innan du blir helt utmattad?Galen slĂ€kting. Som pĂ„stĂ„r att mobilen inte fungerar, hen Ă€r tydligen hörselskadad, sĂ„ tja att höra nĂ€r mobilen ringer Ă€r kanske ett problem? Sedan lĂ„ter hen sĂ€mre och sĂ€mre och skyller nu allt pĂ„ att jag köpte mobilen i Stockholm och hen inte gick och köpte en i Göteborg. Jahapp. Tack för det. Nu har hen dessutom blivit sĂ„ dĂ€r aggressivt arg och sĂ€ger att hen upprepat samma sak flera gĂ„nger (iofs sant) och hen har förklarat för mig.
Samtidigt sÀger hen att jag Àr den enda hen har kontakt med - hen har en annan slÀkting men vet inte hur mycket de faktiskt pratar. Och har fruktansvÀrd dödsÄngest. Försökte förklara att hen mÄste boka en tid hos VC for vidare remiss till Ortoped (hen har problem med ryggen) och dÄ skriker hen i telefonen att det hjÀlper inte. Hen gÄr tydligen bara till VC och sÀtter sig och vÀntar dÀr.
Ăr det sĂ„ schysst att lĂ€mna ut privata delar av nĂ„gon annans liv pĂ„ ett öppet forum?
Jag fÄr en dÄlig kÀnsla av att lÀsa det du skriver om hen.