Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååh jag vill också! Men jag får inse mina pysselbegränsningar och hålla mig lugn ett tag. Jag hinner inte med fler projektÄntligen hämtat ut paketet med min nya vävram!
Så i eftermiddag ska jag börja lära mig väva.![]()
En av dem behövde jag inte ens fundera på om jag skulle skicka tillbaka... vem f-n har kommit på idiotin att det inte ska vara sidofickor på fleecejackor?! Jag skickade just tillbaka en jätteskön fleecejacka från Black Diamond... jag hade totalt missat att den inte hade sidofickor!![]()
Låt bli att bli sårad.
Troligen lever hen i en helt annan verklighet än vi andra. Sjukdom förvränger verkligheten. Det som är hens verklighet är inte sant. *vet*
Om vården gett upp (?) så kanske en orosanmälan till soc hjälpa?
Vad har hänt?Fanns på min vårdcentral på 1177 ett val fråga om min remiss. Så jag har skickat dit och bett dem återkoppla när de har fått den. Känns bättre än att bara vänta och inte göra någonting. Skrev att jag var ledsen och orolig.
Min vårdcentral är bra, kan oftast ge snabba läkartider och är duktiga på återkoppling så förväntar mig att allt går smidigt även den här gången. När jag var sjukskriven för diskbråck ringde min läkare mig varannan vecka för att fråga om hur det gick med ryggen, med medicinerna o.s.v. till exempel.
Vad har hänt?![]()