Värdelöst vetandeHelt klart en bättre tisdag
Jag har flytt frost och minusgrader och tillbringar en vecka på Cypern
På ett konstmuseum där hänger ett porträtt av min dotter. Målat av Andreas Charalambos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värdelöst vetandeHelt klart en bättre tisdag
Jag har flytt frost och minusgrader och tillbringar en vecka på Cypern
Allt är inte sant det man ser på tv... jag vet en som sökte bonde söker fru som brevskrivare. Den blev erbjuden lyxfällan de skulle göra så det såg ut som dålig ekonomi.Har alltid haft svårt att förstå också varför man vill se på andras misär.
Varför skulle TV4 ragga deltagare till Lyxfällan på TV3?Allt är inte sant det man ser på tv... jag vet en som sökte bonde söker fru som brevskrivare. Den blev erbjuden lyxfällan de skulle göra så det såg ut som dålig ekonomi.
Jag vet flera som varit med för att få presenter. Jag vet en som ringde runt för att få tag på en hemlig date.
Fast jag tycker inte att det spelar ingen roll, det är ändå misär. Jag förstår också att mycket inte ens är sant av det där, men en del är och att folk gillar att titta på sådan misär har jag svårt för, och ovanpå allt så får personerna som är med otroligt mycket skit i sociala medier. Utan att överhuvudtaget ha en tanke om att det måste ligga något bakom mer än att ha svårt att hålla i pengar och det folk kallar för dumhet.Allt är inte sant det man ser på tv... jag vet en som sökte bonde söker fru som brevskrivare. Den blev erbjuden lyxfällan de skulle göra så det såg ut som dålig ekonomi.
Jag vet flera som varit med för att få presenter. Jag vet en som ringde runt för att få tag på en hemlig date.
Allt är inte sant man läser på sociala medier heller Eller hör av vännerVarför skulle TV4 ragga deltagare till Lyxfällan på TV3?
Ringde runt för att få tag på hemlig date med vem - Lyxfällan eller bonden?
Samma produktionsbolag.Varför skulle TV4 ragga deltagare till Lyxfällan på TV3?
De har väl inte alls samma produktiionsbolag?Samma produktionsbolag.
Den med daten det var ett program som hette hemliga daten.
Jag vet inte hur det är idag men ”förr” var det förhållandevis få produktionsbolag och så hamnade ofta de som sökte sig till vissa program i en ”pott” så andra bolag kunde snappa upp intresserade. Det går både rykten, headhunting osv i sådana branscher.Varför skulle TV4 ragga deltagare till Lyxfällan på TV3?
Det var iaf då. Några år sedan. Eller många år sedan.De har väl inte alls samma produktiionsbolag?
Gör du dom en kund till oss. Skickar med vad konkurrenterna lämnar för pris?