Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mitten av oktoberNär slutar du?
Skönt det i alla fallmitten av oktober
Jag sitter i soffan just nu och har en puls på runt 95 enligt Fitbit. Just sayingHos fysio cyklade jag i tio minuter och hade 100 puls. Det är patetiskt vilken dålig kondis jag har. Hen bände och vred och jag sa, ow. Men tycker att det ändå har blivit lite bättre. Nu har jag ont i vaderna.
Kan du inte gå undan på rasterna så du slipper umgås så mycket ostrukturerat med de andra, och samtidigt kan klara av att vara kvar? Eller hjälper det inte alls kanske?Fick ångest vid lunch som jag inte riktigt kunde hantera. Så fot hem och missar eftermiddagens diagnostiska prov i matte.
Men det känns okej då förmiddagens mattelektion gick bättre än väntat. Skönt!
Tror det värsta på utbildningen blir rasterna och hantera ångesten som kommer med dom. De på utbildningen är trevliga och jag har redan bondat med några jag pratar med. Men ja, ostrukturerat umgänge med folk jag inte känner ger en massa ångest.
Så det äväl bra träning egentligen.
100 när man cyklar är väl inte dåligt? Jag tränar 6 dagar i veckan och springer halvmaror och i bland längre. Har på en vanlig promenad puls som ligger mellan 90 och 120. Samma om jag cyklar.Hos fysio cyklade jag i tio minuter och hade 100 puls. Det är patetiskt vilken dålig kondis jag har. Hen bände och vred och jag sa, ow. Men tycker att det ändå har blivit lite bättre. Nu har jag ont i vaderna.
Tack för tipset!Kan du inte gå undan på rasterna så du slipper umgås så mycket ostrukturerat med de andra, och samtidigt kan klara av att vara kvar? Eller hjälper det inte alls kanske?
Ingen kritik eller anklagande eller liknande utan bara tips/fråga om det skulle fungera. Menar väl.
Min påstår att han ska komma på fredag, det har flera gånger flyttats pga tex jourjobbNu dök elektrikern upp för att göra klart i köket. Bara typ tre veckor senare än planerat Jaja, bara det blir gjort.
100 när man cyklar är väl inte dåligt? Jag tränar 6 dagar i veckan och springer halvmaror och i bland längre. Har på en vanlig promenad puls som ligger mellan 90 och 120. Samma om jag cyklar.
Vilken fin katt! Ras?Fått feber så jag ligger i sängen. Fick lite sällskap
Visa bifogad fil 152198
Jag kan förstå din ångest! Jag sitter själv och inte riktigt vet hur jag ska bete mig från nästa vecka. En kollega har slutat i fredags och en ska vara sjukskriven från måndag och några månader fram. Kvar är den jag inte kommer överens med (och när hon pratar i en grupp så får man aldrig en syl i vädret + att vad jag än gör så gör jag fel enligt henne vilket är väldigt hämmande så jag fixar inte att prata när hon är nära numera) och bara pratar jobb med vid behov och annars inget annat och så en annan kollega och vi har inte särskilt mycket gemensamt, när vi har fikat har hon pratat med de andra mest. Jag kommer sitta tyst, det känns konstigt och jobbigt. Jag har helt ärligt ont i magen för fikarasten och att ens komma dit. Samtidigt är det bara en bagatell, tycker andra ju. "Bara att...". Om det vore så lätt.Tack för tipset!
Det hjälper tyvärr inte när ångesten väl eskalerat, då flyr jag. Men för att hantera den när den är på en rimlig nivå fungerar det.
Men ska prata med min psykolog om det imorgon och se om han har några bra tankar om det.
Trist att du hamnar i den situationen!Jag kan förstå din ångest! Jag sitter själv och inte riktigt vet hur jag ska bete mig från nästa vecka. En kollega har slutat i fredags och en ska vara sjukskriven från måndag och några månader fram. Kvar är den jag inte kommer överens med (och när hon pratar i en grupp så får man aldrig en syl i vädret + att vad jag än gör så gör jag fel enligt henne vilket är väldigt hämmande så jag fixar inte att prata när hon är nära numera) och bara pratar jobb med vid behov och annars inget annat och så en annan kollega och vi har inte särskilt mycket gemensamt, när vi har fikat har hon pratat med de andra mest. Jag kommer sitta tyst, det känns konstigt och jobbigt. Jag har helt ärligt ont i magen för fikarasten och att ens komma dit. Samtidigt är det bara en bagatell, tycker andra ju. "Bara att...". Om det vore så lätt.