Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, har inga papper på honom men det jag vet är att han har siames i sig. Vågar inte säga att han är renrasig. En del problem med ögonen har han också men det är checkat hos veterinär som sagt att han är född med missbildade ögonhålor eller nått. Det påverkar inte livet så mycket. Han ser bara lite sämre än vanliga katter.Vilken fin katt! Ras?
Lägger in bild så ser man skillnad på "friska" icke missbildade ögon (den svartas) vs Oles små kis-ögon. Båda är innekatter som varit utekatter tidigare men vägrade gå ut.Oj, har inga papper på honom men det jag vet är att han har siames i sig. Vågar inte säga att han är renrasig. En del problem med ögonen har han också men det är checkat hos veterinär som sagt att han är född med missbildade ögonhålor eller nått. Det påverkar inte livet så mycket. Han ser bara lite sämre än vanliga katter.
Oj, har inga papper på honom men det jag vet är att han har siames i sig. Vågar inte säga att han är renrasig. En del problem med ögonen har han också men det är checkat hos veterinär som sagt att han är född med missbildade ögonhålor eller nått. Det påverkar inte livet så mycket. Han ser bara lite sämre än vanliga katter.
Trist att du hamnar i den situationen!
Jag är i vissa grupperingar tyst av mig, medan i andra hyfsat pratsam. Men just när det blir lite ostrukturerat och man inte känner folk än blir der riktigt jobbigt.
Men det försvinner nog när jag lär känna studiekamraterna bättre.
Oj nä så kraftig är han inte. Snarare för slank och smal. Hans förra ägare hade siamesuppfödning. Men misstänker väl att något inte står rätt till då jag aldrig fick papper på honom. Han adopterades för 5 år sen ca.Han ser ut lite som en cremé burma. Burmorna har ju en hel del siames i sig men är kraftigare i kroppstyp.
Visa bifogad fil 152205
Ja.Efter tio minuter?
Oj nä så kraftig är han inte. Snarare för slank och smal. Hans förra ägare hade siamesuppfödning. Men misstänker väl att något inte står rätt till då jag aldrig fick papper på honom. Han adopterades för 5 år sen ca.
Vart ska ni?Nu har vi boardat och snart dags att lämna Danmark
Ser definitivt ut som att han har siames i sig. Jättefin!Oj nä så kraftig är han inte. Snarare för slank och smal. Hans förra ägare hade siamesuppfödning. Men misstänker väl att något inte står rätt till då jag aldrig fick papper på honom. Han adopterades för 5 år sen ca.
Det vet jag faktiskt inte. Det mesta i höstens program är gratis förutom författarbesöken samt evenemang där lunch ingår. Men allt är ju väldigt billigt !Kul! Har de tagit betalt för författarbesök länge? Är ganska ovanligt men gissar att det blir betydligt vanligare eftersom bibliotekens budgetar generellt sett blir mindre och mindre.
Har jobbat en del med programverksamhet och det är lika nervöst varje gång om det hela ska gå bra eller haverera
Ligger fortfarande i sängen och myser med min andra halva. Ska masa mig till stallet igen för andra gången idag. Ska bara ta lite Alvedon först
Visa bifogad fil 152224
Jag fick se på tarm-tv när jag gjorde koloskopi.Har fått tid till gastroskopi och blev extremt nervös och nojig...
Sen såg jag att man kan se magen inifrån på en tv? Gäller det mig med? Får jag se mag-tv? I så fall är jag extremt nervös samtidigt som jag är orimligt nyfiken på hur det ser ut där inne
Jorå, men jag vill ut igen. Är inte så sjuk att jag inte klarar stallet. Men jag gjorde lite stallgöra imorse och tänkte göra lite till nu på kvällen.Har ni inte möjlighet att hjälpas åt när man är sjuk? Krya på dig!