Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft introduktioner på skolan hela dagen och jag är helt slut i huvudet. Sov en timme när jag kom hem, men är fortfarande lika trött.
Imorgon har vi matte hela dagen, jag är såklart sjukt nervös då jag känner mig helt lost gällande matte numera. Inte läst matte på nästan 20 år..
Finns jättebra och pedagogiska filmer på youtube. Och så rekommenderar jag hemsidan matteboken.se 😊
 
Finns jättebra och pedagogiska filmer på youtube. Och så rekommenderar jag hemsidan matteboken.se 😊
TACK för tips! Väldigt välkommet. 😊

Vi ska göra ett diagnostiskt prov imorgon för att se på vilken nivå vi ligger på, befarar att jag blir skickad tillbaka till mellanstadiet. 😅

Men är tillämpad matematik vi ska läsa, så är matte som kommer vara till nytta för arbetet sedan. Så det känns iaf bra att det inte är en massa som vi ändå inte kommer ha nytta av sedan.
 
Ätit jättegod middag. Ugnstekt potatis med flingsalt och persilja. Rostas i ugn marinerade med dijonsenap, citron, peppar, salt och persilja. Baconlindad sparris. Kantareller. Champinjoner. Det är middag till i morgon också.

Slappedag, skulle jobba men avbröts av ett epilepsianfall och drösade i golvet på toa, så himla onödigt, obekvämt, uttröttande och smärtsamt.

I övrigt inte många knop för mig och spionen. Nu när jag ändå var hemma och grannungarna i skola osv så var han på altanen en stund också, glad och nöjd, och soffan är ju rätt bekväm att ligga i kände jag!
 
Kålpudding till middag 😋 sambon slapp och fick hemgjorda köttbullar istället 😄
Ååååh! Jag som älskar kålpudding! Min son tycker inte heller att det är någon höjdare, och det är så trist att laga mat när den andra inte tycker att det är gott.. (Det är bara vi två och har inte alltid ork till att göra flera rätter. Eller faktiskt;. ytterst sällan.. 😅).
 
Ååååh! Jag som älskar kålpudding! Min son tycker inte heller att det är någon höjdare, och det är så trist att laga mat när den andra inte tycker att det är gott.. (Det är bara vi två och har inte alltid ork till att göra flera rätter. Eller faktiskt;. ytterst sällan.. 😅).

Är ju så här så passade på att laga tidigare i somras och tre portioner in I frysen 👌
 
Det känns faktiskt ganska dumt?

Mnja, med tanke på att jag går live med en stor lansering på måndag för ett arbete som jag gjort sen årsskiftet, och nu fick sjuka barn mitt i upploppet så är det nog ganska klokt. Annars riskerar hela det här arbetet att få ett litet antiklimax och det vore ganska dumt, nu när jag ändå har slitit så himla mycket med det.
 
TACK för tips! Väldigt välkommet. 😊

Vi ska göra ett diagnostiskt prov imorgon för att se på vilken nivå vi ligger på, befarar att jag blir skickad tillbaka till mellanstadiet. 😅

Men är tillämpad matematik vi ska läsa, så är matte som kommer vara till nytta för arbetet sedan. Så det känns iaf bra att det inte är en massa som vi ändå inte kommer ha nytta av sedan.
Ingen fara. Den sidan hjälpte mig jättemycket när jag skulle plugga upp matte och även sen när jag läste tillämpad matematik.
 
Måste komma i säng, fysio kvart över åtta imorgon. Ska bara diska kattens matskålar som ligger i blöt - diskar dom alltid i samma vatten jag diskat min vanliga disk i.
 
Äter en relativt spartansk frukost...😆
20240828_052536.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
808
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp