Hemma efter stallet. Ska lägga mig på trädäcket och läsa. Mat och dusch får jag fixa lite senare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl väldigt rimligt i det här fallet.Njurprovet var inte helt oväntat normalt, precis som det varit åtminstone sedan 2014. Så nu hoppas jag på en tid till magnetröntgen snart. Vänta är jag så himla dålig på.
Äh! Hen är ju galet söt så det borde hen väl slippa.Har ätit middag med barnet; torsk, äggsås och potatis vi odlat själva. Jag fick ingen fisk.
Nu samlar jag energi inför att städa undan och diska. Måste träna barnet bättre!
Äh! Hen är ju galet söt så det borde hen väl slippa.
Lider med dig. Jag hade nog knappt vågat mig utanför dörren alls. Hoppas du hittar nytt boendeJust bevittnat ett inbrott, galet less på mitt område nu.
Hade tänkt gå ut på en promenad, men vågar inte för de står utanför dörren nu och nojar att de såg mig i fönstret.
Jag vill flytta nu.
Jag letar, men har inte så många års kötid ännu att jag kan få en lägenhet där jag vill ha den och har inte råd att köpa lägenhet. Letar nu efter kollektivboende då jag gärna bor med andra, men måste uppnå många krav för att det ska kännas rätt. Men tittat på ett par iaf.Lider med dig. Jag hade nog knappt vågat mig utanför dörren alls. Hoppas du hittar nytt boende
Just bevittnat ett inbrott, galet less på mitt område nu.
Hade tänkt gå ut på en promenad, men vågar inte för de står utanför dörren nu och nojar att de såg mig i fönstret.
Jag vill flytta nu.