Vad gör vi del 106

IMG_20191018_200207.jpg

Jag hade tänkt roa mig med lite trav under kvällen. Gick sådär. 🤷
 
Åååh Alice börjar smårycka i sömnen i mitt knä :love::love::love: det kittlas lite skönt när det händer.

Aw, nu vaknade hon med ett ryck. :heart
 
Lyssnar på mina spellistor på youtube med musik jag gillar :love::love::love:
Jag hoppas och önskar att min hörselskada aldrig blir så dålig att jag inte kan njuta av musik, en av mina rädslor är att om jag opererar in CI och sen upptäcker att jag inte kan lyssna på musik på samma sätt 💔 Vilket tyvärr är en av riskerna :crazy:
 
Fick precis veta att en vän ska ha födelsedagsfest nästa helg, samma dag som hon fyller år. Jag vill verkligen köpa någon bra present åt henne, men hon säger att det inte behövs, så hon tänker inte önska sig något speciellt heller. Måste klura ut något bra ändå...
 
Jag blev kär ikväll. Var en jazzsångerska som sjöng helt fantastiskt med en underbar utstrålning. Pratade med henne efteråt, men vågade inte be om nummer till henne. Lite oväntat feg..
Men ångesten försvann när hon sjöng och alla jobbiga tankar släppte. Hoppas på att kunna höra henne sjunga igen.
 
Jag får massor med skräpmail från Flirtiga Damer. Trevligt, trevligt. Alltid kul att känna sig uppskattad! :D

Jag borde ta tag i att lägga ut annonser på Facebook om hästgrejer som jag inte använt på flera år och förmodligen aldrig kommer använda igen. Sitter dessutom och googlar vad en avlivning kostar, helst på hemmaplan. Det är väl bäst att vara förberedd.. Vill hellre ta bort honom medan han är pigg och någorlunda fräsch än när det gått så långt att han till exempel inte kan äta hö längre.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 195
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp