Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart att det är en Katt på Kattvinden, vad trodde duMen igår när jag satt på kontoret var det ett himla liv i kattvinden på övervåningen. Har öppnat dit och det var tydligt en stor katt som röjde runt...... Hoppas att det innebar en mus mindre.
Klart att det är en Katt på Kattvinden, vad trodde du
Förlåt för usel humor
Va bra! Upplever dem som proffsiga. Hoppas ni får ordning på arbetsplatsen nu
Jag tänkte samma sakKlart att det är en Katt på Kattvinden, vad trodde du
Förlåt för usel humor
Jag bryr mig ärligt talat inte hur andras smak osv är. Tycker någon nånting är skit så får den väl säga det. Handlar liksom bara om kläder juFast det är ju lite trist att kräka ur sig att kläder som någon sett fram emot ser gräsliga ut? Jag kommenterar inte på folks kläder och säger att dom är gräsliga även om jag kanske tycker det. Känns himla tråkigt att göra så. Förstår att folk reagerat
Kommer se ut som en julgran!Det var en REJÄL SAMLING @Zinfernia ! Testa att ha på allt samtidigt
Oväder?? Var då någonstans??Hemma sedan tio minuter. Hästar inne och katterna har fått mat. Nu inväntar jag ovädret som tydligen ska komma.
Hos oss utanför Hässleholm nu.Oväder?? Var då någonstans??
Okej.... Älmhult är ju inte så långt ifrån Hässleholm. Undrar om det är på väg hit också?? Här är det helt lugnt - än så länge....Hos oss utanför Hässleholm nu.