Det är/var det... Man måste försöka ta tillvara de små sakerna i livet och njuta av dem......
Det har du så rätt i ❤.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är/var det... Man måste försöka ta tillvara de små sakerna i livet och njuta av dem......
Då är jag inte ensam om det alla fall dåJag hade inte heller hört talas om henne. Det händer mig ofta att jag inte vet vem någon är.
Har kört fast totalt i mitt korsord!
Medlaruppgift, fem bokstäver, börjar på e. Hallå liksom?
Enare? Obs lita inte på mig, kass på korsord
Samma här Det enda jag kände igen var den orange/rosa klänningen hon hade haft på en nobelprisutdelningSka bada lillan strax innan hon ska sova, sedan lite film och mys med 7 åringen.
Känner mig lite smått obildad som aldrig hört talas om Sara Danius förrän idag när jag läste att hon gått bort. Skäms lite
Ening var det visst. Är det verkligen ett ord?
Äntligen strax dags att gå hem. Men att sluta 21.30 och börjar 06.45 dagen efter är ingen hit.
Nä, det är inte heller så kul. Är glad att jag endast ha tre minuter hem på cykel i alla fall.Förstår dig. Inte mycket roligare att sluta 22 och börja 07 dagen efter heller. Levande död typ...
– Det är väl en kulturkrock också. Vi svenskar är mesiga och vill ha trivselregler. Men vi tycker att vi har rättigheter när vi köpt dyra lägenheter, säger hon.