Jag ocksåJa blev riktigt sorgsen av att läsa att hon gått bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ocksåJa blev riktigt sorgsen av att läsa att hon gått bort.
Det bidde hyllan och några penslar blev mer ordentligt rengjorda, sen middagsfodring. Det fick räcka.Ohhh, är du jag idag...
Här blev det lite oorganiserad höststädning i trädgården och på altanen...Det bidde hyllan och några penslar blev mer ordentligt rengjorda, sen middagsfodring. Det fick räcka.
Nu har jag precis satt på en finsk skiva med blandade artister. Känns lite melankoliskt så kanske borde lyssna på något annat egentligen.
Edit: tror inte att någon normal lyssnar på detta om man inte råkar vara 70 + men nu vart det iaf humppa eller något åt det hållet
Jag hade inte heller hört talas om henne. Det händer mig ofta att jag inte vet vem någon är.Ska bada lillan strax innan hon ska sova, sedan lite film och mys med 7 åringen.
Känner mig lite smått obildad som aldrig hört talas om Sara Danius förrän idag när jag läste att hon gått bort. Skäms lite
Sådär.... Brasan är igång, ljusen är tända på bordet, vin har jag i glaset och tacos är på gång. Känns bra !
Bra pappa som lägger så mycket tid och omtanke på sina barn!Visa bifogad fil 37938
För min dotter, tog bara 16 timmar
Tack, men jag kunde göra mer, , har inte lyckat få hem alla barnen från mamman. Men jag jobbar på det.Jag borde dammsuga och tvät
Bra pappa som lägger så mycket tid och omtanke på sina barn!
Så fin !Visa bifogad fil 37938
För min dotter, tog bara 16 timmar
Det är/var det... Man måste försöka ta tillvara de små sakerna i livet och njuta av dem......Det där låter härligt .