Vad gör vi del 106

Sitter på bussen på väg hemåt. Lyckas alltså inte sluta klättra i tid ens när motivationen saknas. Påbörjade ett nytt litet projekt som jag kände mig nära att klara. Blir så frustrerad när vännerna klättrar bättre än mig och jag inte kommer någonstans alls. Bad dock en av vännerna att filma idag och när han gjorde det, ja då kom jag plötsligt lite längre (och kunde se i filmen vad jag borde gjort sedan).
 
Ohhh, är du jag idag... :angel:
:D
Det bidde hyllan och några penslar blev mer ordentligt rengjorda, sen middagsfodring. Det fick räcka.
Nu har jag precis satt på en finsk skiva med blandade artister. Känns lite melankoliskt så kanske borde lyssna på något annat egentligen.

Edit: tror inte att någon normal lyssnar på detta om man inte råkar vara 70 + men nu vart det iaf humppa eller något åt det hållet 🤓😂
 
Ska bada lillan strax innan hon ska sova, sedan lite film och mys med 7 åringen.
Känner mig lite smått obildad som aldrig hört talas om Sara Danius förrän idag när jag läste att hon gått bort. :o Skäms lite
 
Det bidde hyllan och några penslar blev mer ordentligt rengjorda, sen middagsfodring. Det fick räcka.
Nu har jag precis satt på en finsk skiva med blandade artister. Känns lite melankoliskt så kanske borde lyssna på något annat egentligen.

Edit: tror inte att någon normal lyssnar på detta om man inte råkar vara 70 + men nu vart det iaf humppa eller något åt det hållet 🤓😂
Här blev det lite oorganiserad höststädning i trädgården och på altanen... ;)
Nu har jag "fritid" innan det blir familjefilmtajm i soffan.
 
I morse upptäckte jag till min förvåning att hemmets hamster inte ätit upp "fredagsgodiset" som jag la i buren igår kväll. Med viss oro började jag leta igenom buren och insåg då att hamstern är borta! Har således spenderat dagen åt att leta efter rymlingen utan framgång :( sitter nu i ett tyst, mörkt hus och hoppas att han mår bra och ger sig till känna ikväll/natt...
 
Ska bada lillan strax innan hon ska sova, sedan lite film och mys med 7 åringen.
Känner mig lite smått obildad som aldrig hört talas om Sara Danius förrän idag när jag läste att hon gått bort. :o Skäms lite
Jag hade inte heller hört talas om henne. Det händer mig ofta att jag inte vet vem någon är.
 
1570901754237.webp

För min dotter, tog bara 16 timmar
 
Ligger på särbons soffa tittar på film igen .Efter en långdag på särbons jobb och polerat till min bil . Eller ja vi hjälptes åt iallafall
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 630
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp