Precis ätit en räkmacka och öppnat en cider; är ju ändå fredagkväll .Sambon sörplar kräftor och dricker en öl; behöver jag säga att katterna gör honom sällskap?! .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev väckt av en katt som ilsket proklamerade att maten minsann varit slut länge nu, ingen har gett kärlek och uppmärksamhet på typ hela natten, och tillvaron i stort kan sammanfattas med att bita matte i foten.
Så matte fick snällt gå upp och fixa frukost till madame. Nu är det lugnt igen.
Irriterar på mig själv Önskar att jag kunde trolla fram mera fantasi, jag har liksom tappat den delen och har svårt att komma på saker att teckna. Jag behöver liksom en bild i huvudet på vad jag ska teckna och det är så tomt i huvudet!Nu har jag gjort ett dyrt inköp en surfplatta som jag tänkte prova att rita på i helgen!
Tack för länken! Gav vidare länkarna i den till mamma, hon kände sig bekräftad i att hon varit kritisk till deras marknadsföring. Bra att veta!Vi drog det hela en vända förra året https://www.bukefalos.se/threads/mun-och-fotmalarna-i-sverige.1473974/