Svär jag mot mig själv varje gång jag ska rota fram någotOjdå! En plånbok skulle kunna vara en bra investering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svär jag mot mig själv varje gång jag ska rota fram någotOjdå! En plånbok skulle kunna vara en bra investering.
Men det gör du ju inte längre!Jag är inte så bekväm med mitt utseende, speciellt inte när folk säger att jag ser arg ut.
Känns inte heller som att man väljer en person som ser arg ut i marknadsföringssyfteMen det gör du ju inte längre!
... och med tanke på @tuaphua s urgulliga tjej (men även @Diabetikern s gullegris) så är frågan hur länge jag vågar vara i denna tråden.
Har dagliga förnuftiga konversationer med mig själv att jag inte ska ha en hund. Men ni anar inte vad jag saknar Professorn fortfarande. Inte rimligt.
Måste tänka framåt.
Ingen hund.
Skaffa en katt, the dark side have cookies... och med tanke på @tuaphua s urgulliga tjej (men även @Diabetikern s gullegris) så är frågan hur länge jag vågar vara i denna tråden.
Har dagliga förnuftiga konversationer med mig själv att jag inte ska ha en hund. Men ni anar inte vad jag saknar Professorn fortfarande. Inte rimligt.
Måste tänka framåt.
Ingen hund.
Väldigt! Mim mormor var väldigt lik sin mormor också, så jag tänker alltid på henne när jag ser den. Har en målning av huset mormors mormor lät bygga när hon blev (ung) änka med.
Såg bara armen och hur han lutade sig fram. Den var fin.
Hon såg rar ut. Visst är det kul att ha bilder på sina gamla släktingar!
Vad sa hon då?Tänkte att det skulle bli skönt att få helg och försöka städa ur mitt uthus så dom kan värdera det .Så ringer kärringen från trafikverket och nu är jag rasande och får gå och vara förbannad över vad hon sa hela helgen
Oops! Mamma hade fått ett tjockt kuvert från Mun- och Fotmålarna, jag tyckte att det var ett himla konstigt namn och fattade inte förrän jag frågade att det inte handlade om att man målade på folks fötter och i deras munnar
Det handlar om att man målar med fötterna eller munnen, vilket låter lite mera logiskt
Åh jaså? Mamma funderade på att köpa några av deras julkort iår men det går kanske inte till bra ändamål?Jag fick skiten igår också, det är vidrigt att de får hålla på som de gör. Total scam, de som målar ser inte mycket av pengarna de får in plus att marknadsföringen är ytterst tveksam.
Hon sa att som hon sagt tidigare gällde inte längre .Dvs att jag skulle få containrar att förvara sakerna som är i uthuset dom ska riva .Det kunde ta lång tid innan jag kunde eller hade råd att bygga ett nytt och den kostnaden för hyran kunde dom inte ta utan det var mitt problem vart jag skulle göra av allt och inte derasVad sa hon då?
inte?Men det gör du ju inte längre!