Vad gör vi del 106

Kanelbulle sockerkaka ATTACH=full]37868[/ATTACH]

Bifogade filer

• 20191011_182540.webp
    20191011_182540.webp
    306,8 KB · Visningar: 23
Förstår absolut saknaden. :( :heart
Jag är inne på 5:e Pappisen nu. De lämnar stora tomrum efter sig. Häftigt hur en sån liten filur kan fylla så stor plats. :love:

Vilken kennel var Professorn från?
Ja han var speciell. Fick vara med mig mer än halva mitt liv så det känns nästan som om det fattas en kroppsdel på mig nu.
Från Silenzio, södra Stockholm

Märkligt. Min bokning för däckskifte hade hamnat på fel dag - i onsdags. Jättemärkligt eftersom det i bokningssystemet stod att ”första lediga tid är på fredag ...”. :cautious:

Turligt nog är de jättehyggliga så de klämmer in bilen ändå.
Boka du via däckfirman eller på någon annan sida ? för de har vi varit med förut

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 251
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
963
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10