Speciellt inte som reklam för en dejting-sajt!Känns inte heller som att man väljer en person som ser arg ut i marknadsföringssyfte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Speciellt inte som reklam för en dejting-sajt!Känns inte heller som att man väljer en person som ser arg ut i marknadsföringssyfte
Åh jaså? Mamma funderade på att köpa några av deras julkort iår men det går kanske inte till bra ändamål?
Inte på den bildenSpeciellt inte som reklam för en dejting-sajt!
Ja han var speciell. Fick vara med mig mer än halva mitt liv så det känns nästan som om det fattas en kroppsdel på mig nu.Förstår absolut saknaden.
Jag är inne på 5:e Pappisen nu. De lämnar stora tomrum efter sig. Häftigt hur en sån liten filur kan fylla så stor plats.
Vilken kennel var Professorn från?
Jag tror inte att Jinns skulle bli så glad över det. Hon är en Rex. Fullständigt värdelös stallkatt men väldens bästa följeslagare (och bästa polare med Professorn när han levde). Det är liksom aldrig tråkigt med henne i närheten - dvs den perfekta busunge- och kelkattenSkaffa en katt, the dark side have cookies
30 kr/m vilket drömpris!Fresta mig inte! En secondhand i grannstaden har utförsäljning på finns nya möbeltyger, 30 kr metern.
Vill jag åka dit? Ja!
Ska jag åka dit? Nej!
Eller kanske ja. Bara titta. Och klappa. Och köpa
30 kr/m vilket drömpris!
Åh du är redan en slavJag tror inte att Jinns skulle bli så glad över det. Hon är en Rex. Fullständigt värdelös stallkatt men väldens bästa följeslagare (och bästa polare med Professorn när han levde). Det är liksom aldrig tråkigt med henne i närheten - dvs den perfekta busunge- och kelkatten
Boka du via däckfirman eller på någon annan sida ? för de har vi varit med förutMärkligt. Min bokning för däckskifte hade hamnat på fel dag - i onsdags. Jättemärkligt eftersom det i bokningssystemet stod att ”första lediga tid är på fredag ...”.
Turligt nog är de jättehyggliga så de klämmer in bilen ändå.
Vi andra som vill ha kanske kan skicka dit dig för att köpa åt ossEller huuur! men nej, jag ska inte. Det blev nya glasögon för 2000 idag, jag får hålla igen med allt annat.