Vad gör vi del 106

Kanelbulle sockerkaka ATTACH=full]37868[/ATTACH]
 

Bifogade filer

  • 20191011_182540.webp
    20191011_182540.webp
    306,8 KB · Visningar: 23
Förstår absolut saknaden. :( :heart
Jag är inne på 5:e Pappisen nu. De lämnar stora tomrum efter sig. Häftigt hur en sån liten filur kan fylla så stor plats. :love:

Vilken kennel var Professorn från?
Ja han var speciell. Fick vara med mig mer än halva mitt liv så det känns nästan som om det fattas en kroppsdel på mig nu.
Från Silenzio, södra Stockholm
 
Märkligt. Min bokning för däckskifte hade hamnat på fel dag - i onsdags. Jättemärkligt eftersom det i bokningssystemet stod att ”första lediga tid är på fredag ...”. :cautious:

Turligt nog är de jättehyggliga så de klämmer in bilen ändå.
Boka du via däckfirman eller på någon annan sida ? för de har vi varit med förut
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 631
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp