Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev chockad, ordentligt chokad. min ex fru har lykats bli för myndare för min äldsta dotter som bor hos mig. det kommer vara flera intressanta samtal i framtiden.
Överförmyndare eller vad det kallas.Förmyndare?
Överförmyndare eller vad det kallas.
jupp, det har det jort, men jag var emot det. och jag var vårdnashavre tills hon blev myndigGod man eller förvaltare.
Men de utses av överförmyndarnämnden
jupp, det har det jort, men jag var emot det. och jag var vårdnashavre tills hon blev myndig
men hon behöver inge!Ja om inget särskilt händer är ju föräldrarna förmyndare tills barnen blir myndiga.
Knepigt när någon annan vuxen ska vara inblandad, speciellt när ni haft en relation förut. En helt utomstående hade nog känts bättre?
men hon behöver inge!
En god man utses om det behövs.men hon behöver inge!
Hur fick du reda på det? Normalt sett så borde åtminstone din dotter ha fått brev hem om att det är ansökt för henne och hon har en möjlighet att överklaga.Blev chockad, ordentligt chokad. min ex fru har lykats bli för myndare för min äldsta dotter som bor hos mig. det kommer vara flera intressanta samtal i framtiden.