Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förra veckan onsdag fick jag en snabbförfrågan om jag kan tänka mig att ta över projektledartjänsten på mitt jobb. Ja sa jag väl lite sådär snabbt. I fredags hade jag fått tillgång till alla dokument för hela projektet och den förre pl hade skickats hem på dagen.
Så nu är det bara en överrenskommelse på ny lön och lite sånt som ska på plats :eek: Jävlarr vad fort det kan gå ibland. Nu får jag se om jag biter mig själv i häcken genom att ta mig an detta :D:D
 
Igår skrev jag papper på ett nytt jobb och idag har jag sagt upp mig på mitt nuvarande :nailbiting:
Skräckblandad förtjusning - man vet vad man har men inte vad man får, osv.
Jag hoppas i alla fall att det kommer bli bra. Jag går upp en del i lön och kommer få flera fina förmåner, typ ATF, massage på arbetstid, fullutrustat gym, egen dator och möjlighet till bonus. Så även om det blir tråkigare produkter och jag måste lämna mina fina kollegor, så hoppas jag att jag kommer finna mig tillrätta på nästa arbetsplats också.
Åh vad spännande! Kan du även ta ledigt för jakt så är det ju ännu bättre. :idea:
 
Alltså..

Jag orkar inte äta mer. Huvudvärken kommer och med det illamåendet. Jävla skitsjukdom.

Screenshot_20190924-140631_One UI Home.jpg
Screenshot_20190924-140631_One UI Home.jpg
 
:arghh: Just nu en sån jävla dipp över varför jag plugga egentligen, jag borde bara hoppa av och börja jobba för att slippa skriva den här jävla tråkiga tentan. Okej riktigt så illa är det kanske inte men den är hemsk och flummig och jag vill mycket hellre ge mig i kast med B-uppsatsen än skriva om historiesyn och vad som påverkar den och varför det är viktigt med metod och perspektiv. :meh:
 
Jag blir TOKIG pa Princess Diva. :meh: Hon ar nu, utan alla tvivel, i hoglop och ligger och gnaller svagt. Hon later som ett mycket litet barn som grater. Hon borjade inte innan veckarklockan (Tack och LOV) men ljudet far varje harstra att sta rakt ut pa min kropp. 😬
 
Idag känns det lite orättvist. 2 mil söder om mig är det strålande solsken och varmt nog för att kunna gå utan jacka. Här är det mulet och svalare. Jag vill ha sol!
 
Det är inte något fel på mätaren då? Det känns som om det borde vända upp eller?:crazy:

Tyvärr så fungerar den klockrent.
Vete tusan vad det beror på.

Förra veckan hade jag ju några dagar då det vart åt andra hålet. Fick fyrdubbla kortidsinsulinet.

Gaaahhh ibland blir man bara så less. Nu ha jag ingen aning om vad det beror på heller och det är ännu mer störande
 
:arghh: Just nu en sån jävla dipp över varför jag plugga egentligen, jag borde bara hoppa av och börja jobba för att slippa skriva den här jävla tråkiga tentan. Okej riktigt så illa är det kanske inte men den är hemsk och flummig och jag vill mycket hellre ge mig i kast med B-uppsatsen än skriva om historiesyn och vad som påverkar den och varför det är viktigt med metod och perspektiv. :meh:

Jag skickar lite glada hejjarop! You can do this! Hejja dig!
 
Nu är det färdigstädat i farstun. Nu skulle jag vilja pynta lite där men har inget att pynta med. Lite blommor och en krans på dörren skulle passa.
 
HAft strömavbrott på jobbet. Nätverket tog en stund att komma igång. Jag hann bestämma mig för att smita. Då kom skiten igång igen så klart :rage:
Men jag drar nog nu ändå.
 
Min ena misshandlade krukväxt började lukta sött från jorden, ska nog smita till en blomsterbutik nu efter jobbet och köpa en ny :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 763
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 682
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp