Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går du samma utbildning som jag? Skittråkigt! Och så är de inte konsekventa i sin källkritik utan kan gräva fram vilket gammalt mög som helstJust nu en sån jävla dipp över varför jag plugga egentligen, jag borde bara hoppa av och börja jobba för att slippa skriva den här jävla tråkiga tentan. Okej riktigt så illa är det kanske inte men den är hemsk och flummig och jag vill mycket hellre ge mig i kast med B-uppsatsen än skriva om historiesyn och vad som påverkar den och varför det är viktigt med metod och perspektiv.
Coolt jobb!Ska lyfta en temporär bro på plats torsdag natt.
Hej ångest, vad tidigt du kom.
usch, 25 m lång och 40 ton.
ska försöka att inte få pressen att äta upp mig.
Nej inga medeltidsdikter här inte, bara torra tråkiga metod och teori böcker, en liten dikt skulle ta mig fan lätta upp!Går du samma utbildning som jag? Skittråkigt! Och så är de inte konsekventa i sin källkritik utan kan gräva fram vilket gammalt mög som helst
Med vänlig hälsning Sällskapet för hat mot medeltidsdikter som berättande källor om det vikingatida samhället
Varning, de skrev inga små dikter på medeltiden. Alla som skrev var typ ett mellanting mellan Dick Harrisson och Björn Ranelid. Och så saknas ett par strofer här och därNej inga medeltidsdikter här inte, bara torra tråkiga metod och teori böcker, en liten dikt skulle ta mig fan lätta upp!
Här ska den tillfälliga bron vara. de borrar för ett fäste som nu är på plats, sen ska biten där cyklisten är rivas.Coolt jobb!
Här ska den tillfälliga bron vara. de borrar för ett fäste som nu är på plats, sen ska biten där cyklisten är rivas.
Jag är bara den som håller reda på alla papper, tillstånd och ritningar. Så kontrollerar jag efter att det blev som vi ville ha det och för in det i handlingarna.Visa bifogad fil 37124
Varning, de skrev inga små dikter på medeltiden. Alla som skrev var typ ett mellanting mellan Dick Harrisson och Björn Ranelid. Och så saknas ett par strofer här och där
Jag har alltför stor orimlig beslutångest när det gäller krukväxter det tog mig alltför länge att komma fram till att köpa en likadan som den jag ska byta ut
Det är bara en krukväxt!!
Krukväxter är viktiga saker!
Och hörrudu, man slänger inte levande växter!
Den har börjat lukta Inte så gott alltså.