Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mardrömmen!Sitter och är SJUKT nöjd över att ha kastat ut innehållet i min gamla underklädeslåda och investerat i nya, på riktigt, BEKVÄMA underkläder. Inte en enda stålbygel eller skavande söm i sikte. Tiderna med "måste kasta av mig BH:n så fort jag kommer innanför dörren" är förbi. Dröm. DRÖM tjejer. Jag rekommenderar varmt.
Typ sånt här. Bäst.Visa bifogad fil 37073
Okej, den såg faktiskt asskön ut.Sitter och är SJUKT nöjd över att ha kastat ut innehållet i min gamla underklädeslåda och investerat i nya, på riktigt, BEKVÄMA underkläder. Inte en enda stålbygel eller skavande söm i sikte. Tiderna med "måste kasta av mig BH:n så fort jag kommer innanför dörren" är förbi. Dröm. DRÖM tjejer. Jag rekommenderar varmt.
Har du några tips var man kan hitta bekväma underkläder? Den på bilden såg skön ut!Sitter och är SJUKT nöjd över att ha kastat ut innehållet i min gamla underklädeslåda och investerat i nya, på riktigt, BEKVÄMA underkläder. Inte en enda stålbygel eller skavande söm i sikte. Tiderna med "måste kasta av mig BH:n så fort jag kommer innanför dörren" är förbi. Dröm. DRÖM tjejer. Jag rekommenderar varmt.
Jag såg också detta för knappt en vecka sen.Och så var det dags.....redan ?!
Visa bifogad fil 37079
Har sån flyt idag!
Gått jättebra på nya jobbet som keramiklärare och dessutom hittat de perfekta fodervärdarna till min häst. Han kommer få det så bra hos dom, och det är nära mig så jag kan hälsa på när jag vill.
Ikväll kan jag lägga mig med en bra känsla i magen.
Finns lufttorkande lera som du sedan kan måla. Går väl att skulptera i, men skulle inte jämföra med keramiklera.Du behöver inte svara om du inte vill/orkar. Men jag tyckte det var så himla roligt att skulptera i lera i skolan. Det var ju endast gymnasiet och inget avancerat. Men jag skulle gärna göra ngt sånt hemma.
Finns det någon lera man kan göra ngt med utan att behöva ha en brännugn?