Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och är SJUKT nöjd över att ha kastat ut innehållet i min gamla underklädeslåda och investerat i nya, på riktigt, BEKVÄMA underkläder. Inte en enda stålbygel eller skavande söm i sikte. Tiderna med "måste kasta av mig BH:n så fort jag kommer innanför dörren" är förbi. Dröm. DRÖM tjejer. Jag rekommenderar varmt.

Typ sånt här. Bäst.Visa bifogad fil 37073
Mardrömmen!
/en vars sambo kallar ens BH:ar för spinnakern pga stor strl 😂
 
Hyresvärden är tillbaks efter att ha hämtat rejälare doningar för att fixa stopp i avloppet i köket. Jag och vovvi är en trappa upp. Nu har han hällt i kaustiksoda. Det stinker ända upp hit. Sambon hostar, hulkar och flydde fältet pga svårt att andas typ. Han står och rop-pratar med honom på avstånd. Hyresvärden står och visslar och har noll problem att andas. "Kom och kolla här får du se!"
 
Sitter och är SJUKT nöjd över att ha kastat ut innehållet i min gamla underklädeslåda och investerat i nya, på riktigt, BEKVÄMA underkläder. Inte en enda stålbygel eller skavande söm i sikte. Tiderna med "måste kasta av mig BH:n så fort jag kommer innanför dörren" är förbi. Dröm. DRÖM tjejer. Jag rekommenderar varmt.

Typ sånt här. Bäst.Visa bifogad fil 37073
Okej, den såg faktiskt asskön ut. :love:
 
Sitter och är SJUKT nöjd över att ha kastat ut innehållet i min gamla underklädeslåda och investerat i nya, på riktigt, BEKVÄMA underkläder. Inte en enda stålbygel eller skavande söm i sikte. Tiderna med "måste kasta av mig BH:n så fort jag kommer innanför dörren" är förbi. Dröm. DRÖM tjejer. Jag rekommenderar varmt.

Typ sånt här. Bäst.Visa bifogad fil 37073
Har du några tips var man kan hitta bekväma underkläder? Den på bilden såg skön ut!
 
Förut så lyckades jag somna till fem minuter på soffan, sen blev jag förstås väckt av en hostattack. Men ändå, det är mer än jag lyckats med senaste tiden och jag känner mig lite, lite piggare. Så smetade på en fuktmask på ansiktet i hopp om att se lite mindre död ut. Rätt stor skillnad jämfört med gårdagskvällen som spenderades på akuten. :D
 
Och så var det dags.....redan :eek: :crazy:?!
20190923_181614.jpg
 
Alltså.
Har gått runt och tyckt att jag tappat hår för luggen varit tunnare. Köpt dyrt tillskott för håret.

Så tittade jag ordentligt i spegeln igår. Och ser då att min lugg, sett från hårbotten, är ojämn. Så när jag har klippt luggen så har jag helt enkelt inte fått med mig all lugg = delar av luggen har blivit ”o-lugg” och normal hårlängd. Några klipp med saxen så var luggen normaltjock igen! :banana:
 
Jag bestallde tid for att fixa med att fa nya kort och konton pa banken pa Onsdag. sedan har jag spelat Worldscapes en stund. Det ar markligt hur mycket lattare det ar att hitta langa ord an korta. :cautious: Pheasant var latt ... men pants tog orimligt lang tid innan jag kom pa. :meh:
 
Har sån flyt idag!
Gått jättebra på nya jobbet som keramiklärare och dessutom hittat de perfekta fodervärdarna till min häst. Han kommer få det så bra hos dom, och det är nära mig så jag kan hälsa på när jag vill.
Ikväll kan jag lägga mig med en bra känsla i magen. 😀

Du behöver inte svara om du inte vill/orkar. Men jag tyckte det var så himla roligt att skulptera i lera i skolan. Det var ju endast gymnasiet och inget avancerat. Men jag skulle gärna göra ngt sånt hemma.
Finns det någon lera man kan göra ngt med utan att behöva ha en brännugn?
 
Du behöver inte svara om du inte vill/orkar. Men jag tyckte det var så himla roligt att skulptera i lera i skolan. Det var ju endast gymnasiet och inget avancerat. Men jag skulle gärna göra ngt sånt hemma.
Finns det någon lera man kan göra ngt med utan att behöva ha en brännugn?
Finns lufttorkande lera som du sedan kan måla. Går väl att skulptera i, men skulle inte jämföra med keramiklera.
 
På jobb och dagen började med fullt ös medvetslös. Hund som "glömde" göra ifrån sig på morgonen och kom på det efter 10 min lekande på jobbet. Kunder som stod på kö och skulle hämta grejer telefonen ringde i ett. 2 Kunder skickade till och med sms på morgonkvisten med ring mig när du börjat jobba :D

Fick haffa kollegorna så de hann hjälpa till stackars gubbar såg alldeles yrvakna ut :rofl:

Nu ska jag lägga in allt i datorn i lugn och ro sen ta lite frukost. Tänkte jobba en kort dag idag då hovslagaren kommer och jag vill verkligen ut och rida.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 682
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp