Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Månd -tisd ledigt men eftersom jag inte behövdes igår em så bytte jag mot denna em. Var en trevlig ritt!
Hade även 12h innestående sedan Juli så bad chefen om att få det utbetalt i cash istället och det var ok :laugh: 2000 spänn tack så mycket!
Ledig imorrn tisdag.
Sitter på verandan med en cigg och ett glas vin, sambon lagar middag där inne, luktar fantastiskt :love:
 
Sitter hemma idag och planerar upp performancet jag ska få till och filma i veckan. Inlämningen av det är nästa onsdag, så måste ta tag i det nu.
Håller även på att svara på alla mail jag fått från de som vill ha min kära häst på foder. Kommer en man som ska titta på honom ikväll, han vill bl.a. ha honom till skogskörning, så hoppas att allt fungerar bra.

I eftermiddag blir det iaf första dagen på keramikkursen jag ska håll, känns roligt. :)
 
Gjorde ett personlighetstest inför kickoffen i oktober och jag erkänner glatt att jag hade lite roligt :angel: Jag är ju den som har gjort såna tester bara för nöjes skull :D

Vissa delar stämde bra på mig. Men den kallade mig tålmodig och uthållig med arbetsuppgifter som andra kan finna tråkiga :eek: Jag skrev en liten not där att de är tråkiga för mig också och att jag gärna slipper dem om jag kan! :cautious::rofl: Är det något som folk inte kallar mig så är det tålmodig tycker jag dock :angel: Jag ska ta med den och visa den för mamma, hon kommer att bli chockad :devil::rofl:
 
Börjar bli på bättre humör.

Ska ha telefonmöte med banken idag kl 6. Vilken jäkla tid. Jaghar ruggigt dålig täckning i stallet så jag får vänta så kommer bli megasen idag.

Ja ja nu lyser iallaflal solen och jag kommer stanna kvar och jobba tills jag kan åka. Kommer få massor gjort får se det så.
 
Vi har haft hyresvärden här för lite småfix han behövde ordna.
Vår värmepump gick ju sönder nyligen(fixad nu). Den som lagade den berättade att de åkte hela dagarna ut till folk i vårt område nu efter den där hemska blixt-natten som var. Vår hade pajat pga blixnedslag. Och detsamma för hur många andra som helst.

Hyresvärden hade fått massa elektricitet förstörd både hemma, hos korna, i maskenierier etc.
Vi klarade oss bra alltså!
 
Sitter och är SJUKT nöjd över att ha kastat ut innehållet i min gamla underklädeslåda och investerat i nya, på riktigt, BEKVÄMA underkläder. Inte en enda stålbygel eller skavande söm i sikte. Tiderna med "måste kasta av mig BH:n så fort jag kommer innanför dörren" är förbi. Dröm. DRÖM tjejer. Jag rekommenderar varmt.

Typ sånt här. Bäst.
711747_L.jpg
 
Sitter på jobbet och väntar på banksamtalet. sambon bara men det är ju inte förens klockan sex!Nej hur fasen skulle jag hinna ut till stallet rida och åka därifrån innan klockan sex tänkte du?
Nä de kanske kunde ha en vilodag- Nej de fick de igår eftersom vi hade grävmaskin mm och jag hann precis mocka, gå ut och gå med hundar och ta in hästar var inte hemma förens halv åtta.

Ibland tänker min sambo med arslet

Tror inte mitt dåliga humör har släppt riktigt....
 
Sitter och är SJUKT nöjd över att ha kastat ut innehållet i min gamla underklädeslåda och investerat i nya, på riktigt, BEKVÄMA underkläder. Inte en enda stålbygel eller skavande söm i sikte. Tiderna med "måste kasta av mig BH:n så fort jag kommer innanför dörren" är förbi. Dröm. DRÖM tjejer. Jag rekommenderar varmt.

Det skulle jag med behöva göra, byta ut hela underklädesgarderoben. Men jag hatar att prova bhar! Hatar hatar hatar! Hittar aldrig nåt som passar bra och ber jag om hjälp tar de fram värsta push up grejen..
 
Sitter och är SJUKT nöjd över att ha kastat ut innehållet i min gamla underklädeslåda och investerat i nya, på riktigt, BEKVÄMA underkläder. Inte en enda stålbygel eller skavande söm i sikte. Tiderna med "måste kasta av mig BH:n så fort jag kommer innanför dörren" är förbi. Dröm. DRÖM tjejer. Jag rekommenderar varmt.

Typ sånt här. Bäst.Visa bifogad fil 37073
Liiite tant-varning på det ;)

Men eftersom jag är tant så hejjar jag glatt på dig - go for it girl :up::heart
 
Jag har varit ute i trädgården och rensat ogräs. Det var rejält med knott, men jag undrar om jag inte har blivit immun mot knott :confused:. De var inte på mig mer än någon enstaka gång, knappt det ens. Så skönt att slippa bli störd av krypen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 769
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 682
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp