Går bra! Jag behöver de sista kronorna!! (Vägrar fuska och föra över dom )Kan vi inte kompromissa med att den sedan flyger upp imorgon eftermiddag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går bra! Jag behöver de sista kronorna!! (Vägrar fuska och föra över dom )Kan vi inte kompromissa med att den sedan flyger upp imorgon eftermiddag?
Går bra! Jag behöver de sista kronorna!! (Vägrar fuska och föra över dom )
Undrar varför det heter just sängKLÄDER förresten
Konstigt ord faktiskt.
Ah, kärt barn har många namn - vi kallar det groppakokar pytt-i-soppa.
Min variant på pyttipanna. Grannen brukar göra pyttipaj.
Hittade köttfärs frysen, skalade potatis och morötter och hackade en lök. sedan räfsade jag ihop diverse ätbart och kryddigt ur trädgården. Fyllde på med lite röda linser för matighet.
Få se vad det smakar
Aj då, är det din favorit som varit skadad tidigare? :/Haft en otroligt jobbig vecka med dåliga besked på återbesöket på kliniken med hästen förra veckan. Beslutade om operation och igår opererades han. Lastade vid kl 3.20 igår morse och sen när alla spänningar släppt när jag fick besked om att allt gått bra så är jag väldigt trött nu. Sov som en sten i natt Jobbig rehab framför oss, men jag hoppas det blir bra och att operation var rätt beslut. Ridhäst lär han aldrig mer bli dock, men sällskap, mysgubbe och unghästuppfostrare hoppas jag
Nu ska jag hämta mera kaffe, äta lite nutella och jobba klart det sista för idag och sen hämta hem mina barn
Aj då, är det din favorit som varit skadad tidigare? :/
Sovit med fläkt de senaste nätterna. En sån där vanlig bordsvariant. Eller inte hela nätter men satt på den på kvällen och sen någon gång under natten stängt av.
Har fortfarande inte bestämt mig för om det är trevligt eller störande med ljudet. Men den låter en del helt klart.
Nu är det såpass svalt uppe så kan nog stänga av den helt.
Fördelen med den på att jag slipper höra myggen. Nu är de inte lika många som tidigare *peppar peppar*
Usch vad trist! Håller tummarnaJa det har varit några jobbiga månader som nu ledde till detta. Hoppas det vänt nu så han blir bra
Jag har 22 kr på mitt konto insåg jag nyss. Känns ändå bra att man supportat lokala företagare. Läs: alla barer i kvarteret
Har en krona på kontot just nuHände mig också vid något tillfälle, tror det var 78 kr. Tänkte på vägen hem att om någon snor plånboken kommer de blir grymt besvikna Min mobil är från 2915, var en budgetvariant redan då och har nu en bit skärm som har trillat av och ringer ibland och ibland inte. Reskassa på acesskortet dessutom.