Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår dig!Lyckats kriga mig till en passtid till min dotter i morgon Så nu slipper vi fly till fots genom skogen till Norge när ryssen kommer.
(Jag vet, mammahjärnan till nyfödd är absolut noll realistisk men 100% orolig för precis allting. ALLTING.)
Förstår dig!
Har också stressat mig till en passtid till mitt barn. Hon är 5 år och det har ju varit pandemi osv så har liksom inte känt ett behov av att skaffa ett. Nu känns det skit rent utsagt att hon inte har ett eget pass. Mammahjärtat är inte alltid helt realistiskt men vad gör man inte.
Min egen mor har, som många andra just nu, skaffat sig ett litet kris-kit. Samt en idé om var vi skulle ta vägen om nåt hände. Hon säger att man skaffar ju inte hemförsäkring för att man tror att huset ska brinna ner, men skulle det hända är man glad att man har en. Detsamma gäller väl pass i oroliga tider.
Ledig dag. Vaknade utvilad kl 07 Brukar inte inträffa.
Nåväl, tvättat, fuskat med att tvätta gardinerna men inte fönstren. Druckit kaffe
Lite mallig över att min mottagning och vårt sätt att arbeta visas på hemsidan på jobbet, det får man vara väl?
Utmärkt skidåkning på förmiddagen. Vädret är kanonbra så bara positivt
Vi har ätit tagliatelle med ost- och svampsås till lunch och nu ska jag pausa i soffan innan jag ska duscha
Visa bifogad fil 87363
Tiden går verkligen i snigelfart i dag. Är rastlös och vill röra på mig men kan inte.