Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låååång dag på jobbet! Sådär lagom första dagen efter semestern. 😅
Men, fantastiska nyheter! Jag hittade en liten påse med Estrella-chips på polska hyllan inne på Sainsburys! :love: Sourcream onion dessutom, en smak som typ inte finns på chipsen här!
Åh, så det är sant alltså? Hörde rykten om detta i en Facebookgrupp men vågade inte tro att det var sant. De är mina och sambons absoluta favoritchips så det vore ju fantastiskt om de hittat hit! :love:
 
Åh, så det är sant alltså? Hörde rykten om detta i en Facebookgrupp men vågade inte tro att det var sant. De är mina och sambons absoluta favoritchips så det vore ju fantastiskt om de hittat hit! :love:
20220313_221523[1].jpg


:D Hela familjen firar! UK är sämst på chips!
De var inte ens dyra! Polska chips kostar annars över £3.50 per påse ju, den här gick på £1.20.
 
Åren går så fort! Idag är det 20 år (!) sedan vår gamla hund (inte den sista) lämnade oss ❤.

Grannarna bjöd på grillad korv i eftermiddags och det var så härligt vårväder (hos morfar är det ganska mycket snö kvar på tomten om än vårfåglar som kvittrade 😍 och hos mamma har snödroppar och vintergäck växt upp 😍) att vi blev sittande ute i ett par timmar 😍.

Efter två långa stalldagar fick det bli en kort sådan idag och vila för pållan och istället förutom de vanliga söndagssysslorna även kört ett par maskiner tvätt och så hjälpt morfar; jag var nere i samhället och handlade åt honom och sambon tog in ved 😊. Ätit middag och sett Farmen och ska nu göra min kallgröt till imorgon. Snart en dusch och efter det krypa ner i vår renbäddade säng 😍.

Jag läste det som att du fyllde 20 år och tänkte gratta innan jag läste lite mer noggrant :rofl:
 
Vakna med jordens magknip 😑 Trodde de skulle ge sig bara jag började röra på mig men icke. All jäkla diabetes medicin gör mig helt knäckt i perioder. Speciellt nu när vi höjt det igen till den nivå det ska ligga på 🤨 Hoppas de snart tänker ta mitt långtidsocker så jag får se om de gör någon nytta eller om jag bara går runt och har ont i magen hela dagarna 😏

Och någon håller på med något skit uppe på skogen, är inte gruvan för det är ett annat ljud så vågar inte åka ut med Trule om det är så att de lastar ved eller liknande 😑 För trångt och vända .. Allergisk mot måndagar.
 
Slutat buttra lite sedan jag kom hem. Solen skiner ju iaf även en om jag måste sitta vid datorn hela eftermiddagen. Tenta vecka på G också, men livet är vad det är man får anpassa sig. Men har iaf fått pussa Trule på morgonen och han lekte med sin stock som jag kasta in igår i hagen. Han barkar åt husse så får han tillbaka den när Trule är klar så blir den ved ☺️
 
Dör snart uttråkningsdöden.
Inget av systemen fungerar (igen) så ska väl sätta igång med livräddning på dem snart men det är liksom en döfödd arbetsuppgift. Krånglig, tidskrävande, frustrerande, och leder ingenstans eftersom jag vet att om några timmar fungerar inte hälften av dem igen. :banghead:

Försöker tänka på stallet så mycket som det bara går. 7 timmar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 787
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 324
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp