Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller på betar mig igenom ER och det är riktigt roligt att se och känna igen alla karaktärer som gick vidare till andra serier som House, True Blood mm.Mår fortfarande inte helt bra efter operationen (helt normalt) men är samtidigt väldigt uttråkad. Svårt att hitta lagom aktiviteter då
Cityakuten-maraton får vara en bra början..
Verkligen! Jag såg det som barn, men det är mycket man inte minnsJag håller på betar mig igenom ER och det är riktigt roligt att se och känna igen alla karaktärer som gick vidare till andra serier som House, True Blood mm.
Ja jag håller med.För att det finns flera trådar om kriget och den här ska vara mer lättsam? Många människor får väldigt mycket ångest av allt prat nu.
Nej, skulle mina grannar dammsuga nu hade jag inte reagerat.Undrar om det är för tidigt att dammsuga? Det är det väl inte?
Nej jag tycker inte de men mina grannar under tycker att på helger då sover manUndrar om det är för tidigt att dammsuga? Det är det väl inte?
Nej jag tycker inte de men mina grannar under tycker att på helger då sover man
Jag har alltså fått utskällningar för att jag gått upp vid åtta tiden för att äta frukost...
Nej, skulle mina grannar dammsuga nu hade jag inte reagerat.
Beror ju lite på hur sen festen var och om man var där själv, eller låg och blev störd långt in på småtimmarna ...Nä, efter kl 10 på helgen tycker jag det är fritt fram (även om jag brukar vänta med gräsklippningen ännu längre om jag vet att grannen haft fest ).
Beror ju lite på hur sen festen var och om man var där själv, eller låg och blev störd långt in på småtimmarna ...
Haha det är pensionär båda två om de nu förklarar saken. Det är lite som de är, ignorerar dem mest nuförtidenOk att en kan ju låta bli att dammsuga kl 8... men äta frukost?!
Det var ju nästan om inte ännu märkligare. Äldre som brukar vara uppe med tuppenHaha det är pensionär båda två om de nu förklarar saken. Det är lite som de är, ignorerar dem mest nuförtiden