Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken, äter frukost och ska sen fixa det sista inför barnkalas i eftermiddag (dammsuga osv). Ska bli kul för barnet men lite jobbigt att exet kommer också. Först tyckte jag inte det men nu är jag inte riktigt upplagd för det. Jaja.

Ja, och så har min mamma fått covid :arghh:
 
Blev tidigt igår, inte min grej med bar så var hemma vid 22 igen :D Fantastiskt god mat och trevligt hos grannen iaf, och jag upptäckte martini är riktigt gott :d

Vart uppe sen 7 och roar mig med att göra en beställning på Willys. Börjar bli dags för en till kopp kaffe så jag vaknar ordentligt :sleep:
 
Trulen deppar 💔 Gör ont i matte hjärtat. Han fick gå ut i P gamla hage idag, direkt började han leta efter honom. Tänkte att de var bättre han kom upp till de andra hästarna. Vi får hoppas de lägger sig lite under dagen, tror faktiskt han bara ska få vara ifred idag.
IMG_20220227_083620508.webp
 
Beror ju lite på hur sen festen var och om man var där själv, eller låg och blev störd långt in på småtimmarna ... :sneaky:

Min granne (som är den ende grannen som har större fester, i övrigt är det lite geriatriska gatan :laugh:) är en helt underbar och empatisk ung man, han jobbar som f-n med bla sjuktransporter (och var en få inom det företaget som vågade skjutsa de med covid till nödvändig vård...). De få gånger han har fest är det inga problem om de väcker mig :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 790
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 326
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 344
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 904
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp