God jul Buke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@dobbis hann visst före@athena_arabians Kanske för sent svar dÄ jag inte sÄg din frÄga förrÀn nu men utifall detta kommer innan du tomtar för dem; https://teckensprakslexikon.su.se/ord/11992
HÀrligt att du ville lÀra dig tecknen innan!
à h sÄ dödslÀckert!Nya hÄret! Fast det Àr inte riktigt torrt Ànnu, och de mörkare fÀrgerna syns nog bÀst i dagsljus.
Nu ska jag tamefan gÄ och lÀgga mig! God jul pÄ er!
Visa bifogad fil 82390
Tack, det ska bli kul att se hur det ser ut imorgon! Lite skillnad frÄn enhörningspastellerna lev det ju i alla fall!à h sÄ dödslÀckert!
à h nu vill jag ju se de fÀrgerna ocksÄ!Tack, det ska bli kul att se hur det ser ut imorgon! Lite skillnad frÄn enhörningspastellerna lev det ju i alla fall!
De finns nÄgonstans i bildtrÄden.à h nu vill jag ju se de fÀrgerna ocksÄ!
Ănskar att jag hade ett sĂ„nt tĂ„lamod (och mod) att göra sĂ„na snygga flera fĂ€rger
Det skulle jag nog helst vilja undvikaDe finns nÄgonstans i bildtrÄden.
Bara hÀlla upp ett vinglas och tuta och köra - det gÄr alltid fÀrga svart om det skiter sig!
Döv kusin har lÀrt mig lite@dobbis hann visst före
Fick ett sms frÄn Ringtones48 med tack om att jag Àr prenumerant för 500 kr/vecka, men Àr hyfsat sÀker pÄ att det Àr fejk Àven om de har mitt smeknamn med i sms:et dÄ det finns en lÀnk för att avsluta premunerationen. Klickar sÄklart inte pÄ lÀnken. Försökte googla för att se om det fanns skrivet nÄgonstans om det men hittade bara ett inlÀgg pÄ Facebook gjort av nÄgon annan. SÄ jag skriver lite om det hÀr sÄ kan andra bli varnade om de googlar.
Kanske kommer via Facebook, det Àr typ det enda stÀllet jag har "officiellt" mitt smeknamn och numret Àr kopplat lite dit tror jag. Skulle inte förvÄna mig iaf.