Vad gör vi? CXLV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
God jul alla!
131895141_211596063796919_2422854608247766670_o.jpg
 
Fick ett sms frÄn Ringtones48 med tack om att jag Àr prenumerant för 500 kr/vecka, men Àr hyfsat sÀker pÄ att det Àr fejk Àven om de har mitt smeknamn med i sms:et dÄ det finns en lÀnk för att avsluta premunerationen. Klickar sÄklart inte pÄ lÀnken. Försökte googla för att se om det fanns skrivet nÄgonstans om det men hittade bara ett inlÀgg pÄ Facebook gjort av nÄgon annan. SÄ jag skriver lite om det hÀr sÄ kan andra bli varnade om de googlar.

Kanske kommer via Facebook, det Àr typ det enda stÀllet jag har "officiellt" mitt smeknamn och numret Àr kopplat lite dit tror jag. Skulle inte förvÄna mig iaf.
 
Fick ett sms frÄn Ringtones48 med tack om att jag Àr prenumerant för 500 kr/vecka, men Àr hyfsat sÀker pÄ att det Àr fejk Àven om de har mitt smeknamn med i sms:et dÄ det finns en lÀnk för att avsluta premunerationen. Klickar sÄklart inte pÄ lÀnken. Försökte googla för att se om det fanns skrivet nÄgonstans om det men hittade bara ett inlÀgg pÄ Facebook gjort av nÄgon annan. SÄ jag skriver lite om det hÀr sÄ kan andra bli varnade om de googlar.

Kanske kommer via Facebook, det Àr typ det enda stÀllet jag har "officiellt" mitt smeknamn och numret Àr kopplat lite dit tror jag. Skulle inte förvÄna mig iaf.

Jag fick ett likadana sms igÄr kvÀll, raderade det ocksÄ bara.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lĂ„nar trĂ„den lite?? Hojta till om inte sĂ„ rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika pĂ„ hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 Är, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
KatthÀlsa Jag har tvÄ innekatter, steriliserade honkatter, syskon frÄn samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var Ätta veckor...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: Svartkatt
·
Kropp & SjÀl GÀller inte mig, men min son. Han har ofta blÄsor i munnen, vanliga förkylningsblÄsor typ, ibland pÄ lÀppen, men oftast pÄ tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 566

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Stil pĂ„ bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp