Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den usla slaven smög när Megara sov djupt och snarkade och lyckades sätta på halsbandet. Megara var extremt kränkt och bara en myckenhet Dreamies hjälpte, lite.
Julkortet med Megara och julgran var flera tassar för mycket.
Haft extremt ont i bröstkorgen/lungorna några dagar. Vaknade idag med halsont.
Ska ta ett snabbbtest just in case men det lär ju vara neg. Lunchen blev inställd men blir middag istället.
Pysslar lite, planen är att huset ska vara städat till kvällen (var städat i söndags så klart görbart). Ska också hämta in ved och städa hönshuset och fylla på med extra gottis
Försöka varva ner och fixa resten av sysslorna i lugn och ro när jag som vanligt blir ensam kvar i stallet . Varit lite i gasen haha! Först en underbart mysig skrittur barbacka med några stallkompisar, jättekul med ett gäng som sällskap tyckte både pållan och jag . Sen la jag på hoppsadeln för att testa nya ES- schabraket pållan fick av mig och red på ridbanan liiite i trav och galopp bara då det ju är 10 minus men häst tyckte det var för hårt för galopp där inne trots broddskor på så avslutade med ett par korta galopper på gräsvägen upp mot ladorna och det var mycket roligare sa hästen min som fyrade av ett bocksprång . Så här ofta har hon inte bockat förr; är väl både vintern och att hon inte kan sträcka ut i galoppen i nuvarande hage (underbart kuperad skogshage till stor del) gissar jag . Underbart var det i alla fall; såväl barbackaskritten ute med sällskap som lite granna snögalopp med bus . Hoppas ni med får en fantastiskt fin dag .
Ska - om någon timme - åka iväg på utomhusfirande. Är inte riktigt min grej, men jag tänker ha tre lager på benen och minst lika många på överkroppen.... Lite svårt att äta dock iklädd två par vantar.... Men först måste jag slå in några paket !
Kläder & Bli fin
Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.